Jos saisit päättää ketkä 5 ihmistä eivät enää näe huomista

Vierailija

Saisit siis kirjoittaa paperille 5 nimeä, ja nämä henkilöt kuolisivat yön aikana, käyttäisitkö tämän mahdollisuuden? Olettaen ettei poisnukkumisia toki voisi yhdistää sinuun. Keitä listallasi olisi? (ilman nimiä toki)

Itse tarttuisin tarjoukseen, listalleni päätyisi mm. eräs tuomiotta jäänyt tyttöjen ahdistelija joka oli ex-openi.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Ööhh. no ehkä ihan vähän toivon, että mun lähes 90-vuotias muistisairas mummoni kuolisi. Häneltä on jäämässä aika valtava perintö ja me ollaan just otettu asuntolainaa ja rahalle ois käyttöä... Mutta ei ehkä kuitenkaan olisi pokkaa toteuttaa kuolemaa tuolla ap:n konstilla.

Vierailija

Ykkönen ehdotti jo mun suosikkia. Sitten olis parikin afrikkalaista diktaattoria, eräs mangustin näköinen mies ja Isisin pääideologi. Kaikki miehiä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ööhh. no ehkä ihan vähän toivon, että mun lähes 90-vuotias muistisairas mummoni kuolisi. Häneltä on jäämässä aika valtava perintö ja me ollaan just otettu asuntolainaa ja rahalle ois käyttöä... Mutta ei ehkä kuitenkaan olisi pokkaa toteuttaa kuolemaa tuolla ap:n konstilla.

Mummon rahat menee sun vanhemmille, ei sulle. Ja sitä paitsi, olet kamala :(

Vierailija

En taitaisi tohtia. Tiedän, että voin myös olla väärässä melkein missä tahansa asiassa. Esimerkiksi pahan diktaattorin tilalle voi nousta kahta kauheampi tyyppi, jota edellinen diktaattori on pitänyt kurissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mummon rahat menee sun vanhemmille, ei sulle. Ja sitä paitsi, olet kamala :(

Menee osin mulle mummon sijoitusjärjestelyjen takia. Tiedän että olen kamala :( mutta eikö kukaan muu koskaan mieti että sit kun saan perintöä? Mummo on mulle rakas ja tärkeä (tosin sairauden takia kovin eri ihminen kuin lapsuudessani).

Vierailija

Tohtisin ja toivoisin. Niiden henkilöiden kuolemalla aiheuttaisin pahaa ihmiselle, jonka omaa kuolemaa en toivoisi. Pari, kolme lähipiiristä riittäisi. Olen kostonhimoinen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat