Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit päättää ketkä 5 ihmistä eivät enää näe huomista

Vierailija
07.11.2015 |

Saisit siis kirjoittaa paperille 5 nimeä, ja nämä henkilöt kuolisivat yön aikana, käyttäisitkö tämän mahdollisuuden? Olettaen ettei poisnukkumisia toki voisi yhdistää sinuun. Keitä listallasi olisi? (ilman nimiä toki)

Itse tarttuisin tarjoukseen, listalleni päätyisi mm. eräs tuomiotta jäänyt tyttöjen ahdistelija joka oli ex-openi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tarttuisin. Kim Jong Un olisi ykkösenä.

Vierailija
2/30 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööhh. no ehkä ihan vähän toivon, että mun lähes 90-vuotias muistisairas mummoni kuolisi. Häneltä on jäämässä aika valtava perintö ja me ollaan just otettu asuntolainaa ja rahalle ois käyttöä... Mutta ei ehkä kuitenkaan olisi pokkaa toteuttaa kuolemaa tuolla ap:n konstilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen yhtäkään ihmistä, saati sitten viittä. Kauhea ajatus.

Vierailija
4/30 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen ehdotti jo mun suosikkia. Sitten olis parikin afrikkalaista diktaattoria, eräs mangustin näköinen mies ja Isisin pääideologi. Kaikki miehiä...

Vierailija
5/30 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööhh. no ehkä ihan vähän toivon, että mun lähes 90-vuotias muistisairas mummoni kuolisi. Häneltä on jäämässä aika valtava perintö ja me ollaan just otettu asuntolainaa ja rahalle ois käyttöä... Mutta ei ehkä kuitenkaan olisi pokkaa toteuttaa kuolemaa tuolla ap:n konstilla.

Mummon rahat menee sun vanhemmille, ei sulle. Ja sitä paitsi, olet kamala :(

Vierailija
6/30 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta käyttäisin, ja magia toimii oikeasti. Turhaa tekopyhyyttä taas joillakin.

Vierailija
7/30 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko kolmen ässää yhdeksi?

Vierailija
8/30 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihminen on. Enemmän kuitenkin toivon että hän poistuu muulla tavalla kuvioista.

Vierailija
9/30 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi ensimmäistä jotka painaa alanuolta tälle kommentille saisi tuon kunnian.

Vierailija
10/30 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa olisi muutamassa toimistossa pari tyhjää huonetta maanantaina..

Vierailija
11/30 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taitaisi tohtia. Tiedän, että voin myös olla väärässä melkein missä tahansa asiassa. Esimerkiksi pahan diktaattorin tilalle voi nousta kahta kauheampi tyyppi, jota edellinen diktaattori on pitänyt kurissa.

Vierailija
12/30 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee osin mulle mummon sijoitusjärjestelyjen takia. Tiedän että olen kamala :( mutta eikö kukaan muu koskaan mieti että sit kun saan perintöä? Mummo on mulle rakas ja tärkeä (tosin sairauden takia kovin eri ihminen kuin lapsuudessani).

Vierailija
13/30 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Count me in! Yksi ex-pomo ja yksi ex-mies löytyisi mun listalta. Vasta sen jälkeen miettisin mitä diktaattoreita mahtuis listalle 😃

Vierailija
14/30 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtisin ja toivoisin. Niiden henkilöiden kuolemalla aiheuttaisin pahaa ihmiselle, jonka omaa kuolemaa en toivoisi. Pari, kolme lähipiiristä riittäisi. Olen kostonhimoinen.

Vierailija
15/30 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nimiä, mutta 5 kamalaa pedofiilia ja/tai lastenpahoinpitelijää voisin lähettää helvettiin.

Vierailija
16/30 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykkönen ehdotti jo mun suosikkia. Sitten olis parikin afrikkalaista diktaattoria, eräs mangustin näköinen mies ja Isisin pääideologi. Kaikki miehiä...

Tän tapaisia minullakin, varmaan viisi löytyy helposti tätä sarjaa, josta oikeasti olisi maailmalle hyötyä.

Näille paskaesimiehille yms olisi kuolema taas liian lempeä kohtalo. K-päälle toivoisin kostoa, joka kirpaisee yhtä paljon, kuin hekin ovat tehneet vahinkoa toisille.

Ihan tyytyväisenä tämän tekisin, heti.

Vierailija
17/30 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joitakin diktaattorin ottein hallitsevia miehiä keksisin. 

Vierailija
18/30 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi mahdollisuutta, ei ihmisillä ole oikeutta päättää toisten ihmisten kuolemasta... Jättäisin asian Jumalan hyviin käsiin.

Vierailija
19/30 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee osin mulle mummon sijoitusjärjestelyjen takia. Tiedän että olen kamala :( mutta eikö kukaan muu koskaan mieti että sit kun saan perintöä? Mummo on mulle rakas ja tärkeä (tosin sairauden takia kovin eri ihminen kuin lapsuudessani).

Me pärjätään jotenkuten ihan omilla tuloilla, on mitoitettu asuntolainamme sen mukaan, eikä olla niin materialistisia, että kaivattaisiin muiden rahoja törsättäväksi. En ajattele sitä, että "sit kun saan perintöä", vaan kannustan eläkeläisäitiäni käyttämään perinnöksi ajattelemiaan säästöjä ja sijoituksia itseensä ja mukavempiin vanhuudenpäiviin.

Vierailija
20/30 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän tapaisia minullakin, varmaan viisi löytyy helposti tätä sarjaa, josta oikeasti olisi maailmalle hyötyä.

Näille paskaesimiehille yms olisi kuolema taas liian lempeä kohtalo. K-päälle toivoisin kostoa, joka kirpaisee yhtä paljon, kuin hekin ovat tehneet vahinkoa toisille.

Ihan tyytyväisenä tämän tekisin, heti.

Jos se mangusti on, kuka luulen, että se on, niin sitten se ja saman maan vaarallisista ja idiooteista tyypeistä loput, niin ettei sieltä enää lähdettäis listimään muita. Ikävä vaan on niin, että tuskin 5 riittäis... Aina sieltä joku idiootti löytyis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän