Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahjaideoita miehelle johon on ihastunut

Vierailija

Miehellä synttärit ensi viikolla ja mietin pientä lahjaa. Suhde sen verran uusi ettei mitään yliampuvaa. Hän ei ole makean ystävä eli ei suklaata.
Ideoita?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mä ehkä vaan leipoisin tai kokkaisin jotain. Tai veisin viinipullon. Sellainen mistä osoittaa että on huomioinut mutta ei oo yliampuvaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käytetyt pikkarit? :)

Meidän suhde ei ole ainakaan vielä tuolla tasolla. Enkä tiedä olenko minä koskaan tuolla tasolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä ehkä vaan leipoisin tai kokkaisin jotain. Tai veisin viinipullon. Sellainen mistä osoittaa että on huomioinut mutta ei oo yliampuvaa

Ei paha. Ehkä pari pulloa erikoisoluita.
kiitos :-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytetyt pikkarit? :)

Meidän suhde ei ole ainakaan vielä tuolla tasolla. Enkä tiedä olenko minä koskaan tuolla tasolla.

Okei, se oli vaan ehdotus. :)

Vierailija

Mä oon yleensä ostanut jonkun tuoksun tai merkkibokserit. Mitä väliä miten kauan suhde on kestänyt. Jos haluaa ostaa lahjan ostaa lahjan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä oon yleensä ostanut jonkun tuoksun tai merkkibokserit. Mitä väliä miten kauan suhde on kestänyt. Jos haluaa ostaa lahjan ostaa lahjan.

Bokserit ei ikinä. Miehenä en ymmärrä noita hemmetin boksereita lahjana. Ne on yks tärkeimpiä ja intiimeimpiä vaatteita mitä kuitenkin omistan ja oon tarkka niistä. Mä ostan ne itse. Hemmetin vaivaannuttavaa saada noita lahjaks, varsinkin jos ne on semmosia mitä en käytä ja/tai väärää kokoa.

Tuoksukin on sen verran intiimituote... Se on asia joka on henkilökohtainen ja sitten kun joku ostaa jotain mikä ei ollenkaan sovi mun tyyliin.. Mitä ihmettä sillä sitten tekis, riidan saa aikaseks kun lahjanantaja huomaa ettei sitä käytä.

Näin miehen näkökulmasta.

Jos tiedät että pitää oluesta, noi erikoisoluet voi olla hyvä, kannattaa tosin niistäkin mielelään tietää että minkätyyppisistä pitää. Viinikin tietysti samoilla varauksilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rahalahja toimii aina 💛

Parisuhteessa? Enpä usko. Rahalahja toimii nuorelle rippi- tai ylioppilaslahjaksi ( mukaan lukien muutkin valmistujaislahjat) mutta ei mielestäni työelämässä oleville aikuisille.
Suhde on muutenkin sen verran tuore etten halua kiinnittää huomiota tulo- ja varallisuusasioihin. Tällä perusteella suljin pois matkan, vaikka olisi oikeasti kiva lähteä yhdessä reissuun.
ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Bokserit ei ikinä. Miehenä en ymmärrä noita hemmetin boksereita lahjana. Ne on yks tärkeimpiä ja intiimeimpiä vaatteita mitä kuitenkin omistan ja oon tarkka niistä. Mä ostan ne itse. Hemmetin vaivaannuttavaa saada noita lahjaks, varsinkin jos ne on semmosia mitä en käytä ja/tai väärää kokoa.

Tuoksukin on sen verran intiimituote... Se on asia joka on henkilökohtainen ja sitten kun joku ostaa jotain mikä ei ollenkaan sovi mun tyyliin.. Mitä ihmettä sillä sitten tekis, riidan saa aikaseks kun lahjanantaja huomaa ettei sitä käytä.

Näin miehen näkökulmasta.

Jos tiedät että pitää oluesta, noi erikoisoluet voi olla hyvä, kannattaa tosin niistäkin mielelään tietää että minkätyyppisistä pitää. Viinikin tietysti samoilla varauksilla.

Kiitos miehen näkökulmasta.
On erikoisolutmies :-)
Ap.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat