Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi burleskissa vain läskit naiset esiintyy?

Vierailija

Oletetaanko että hoikat eivät voi olla ns. dominoivia?

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miten burleski on yhteydessä dominointiin? Burleskihan on käytännössä huumoria.
Jo piti alkaa pilkkuviilaamaan. Mä arvasin että joku tarttuu tohon sanaan, siksi laitoin ns. En keksinyt parempaa termiä kuvaamaan. -ap

Vierailija

Burleski on sellaista aikakutta alunperin, että nuo ap:n mainitsemat "läskit" olivat hyväksyttyjä normaalivartaloisia naisia. Se kuuluu sen ajan henkeen. Ja burleski ei kyllä ole alkuperäisessä merkityksessään mitään dominointia :D jos et ap tiedä burleskistaan hevon peetä niin et kyllä näköjään osaa käyttää "änässääkään"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miten burleski on yhteydessä dominointiin? Burleskihan on käytännössä huumoria.
Jo piti alkaa pilkkuviilaamaan. Mä arvasin että joku tarttuu tohon sanaan, siksi laitoin ns. En keksinyt parempaa termiä kuvaamaan. -ap

Haluaisitkohan nyt sitten selventää, että mitä tarkoitit?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näkyy paremmin takariville, kas noin nyt ei tartte tätäkään ihmetellä.
okei. asia loppuunkäsitelty. ensimmäinen normaali vastaus -ap

Vierailija

Vieläkö burleski innostaa ihmisiä? Luulin että se oli joku ohimenevä ilmiö about viisi, kymmenen vuotta sitten.

Vierailija

Mitä nyt jossain olen nähnyt, niin kiloista huolimatta kauniita vartaloita pois lukien tatuoidut sellaiset, joita en vaan osaa pitää viehättävinä jos on vähänkään isompaa kuviointia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat