Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko tää kiinnittymisvuotoa?

pöllö123

Mulla ei ole koskaan menkat etuajassa, nyt alkoi vuoto 5päivää oletettuja tulevia menkkoja ennen. Yritetty on joka ikinen päivä kierron viikko ennen ovista ja jälkeen välisellä ajalla. Vuoto aamulla rusehtavaa nytten kirkkaanpunaista. Yleensä ennen menkkoja jotain siihen viittaavia oireita,nyt ei mitään. Raskaustesti ei kai voi ollakkaan positiivinen ennen kiinnittymistä? Vasta kiinnittymisen jälkeen?

Kommentit (9)

Vierailija

Herkät testit näyttää aikasin onko raskaana vai ei. Eli jos menkkojen pitäis alkaa 5pv päästä nii esim maanantaina voi jo näkyä

Vierailija

Odota viikko vielä ja jos menkkoja ei kuulu, niin tee raskaustesti. Kiinnitysvuoto oli ainakin mulla ihan todella vähäistä. Siis joku pieni punainen viiru paperissa vaan.

Vierailija

Mulla tuli niukkaa punaista vuotoa parin päivän ajan viikkoa ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Ajattelin menkkojen olevan etuajassa, mutta taisikin olla kiinnittymisvuotoa.

pöllö123

Mun kierto on aina 31-33päivää eli 11-12.11 pitäis menkkojen alkaa ja nyt on vasta 7pv ja vuoto alkoi aamulla. Ei vuoda siteeseen asti,mutta kirkkaanpunaista,ja paperi pyyhkiessä sitä täynnä. Kumpa nyt olis raskaus...

pöllö123

Lisäksi oon ihan sikaväsynyt,pää kipee kolme päivää ja kuumetta lievästi ja flunssa päälle. Väsymyksestä huolimatta en ole saanut nukuttua viimeiseen kahteen yöhön kun en saa unta. Tulikuumassa suihkussa olen värjöitellyt kun kylmä kokoajan.

pöllö123

Nii ja testasin rt ennen tätä vuotoo,nega,ei kai se ennen kiinnittymistä voi ollakkaan positiivinen vai voiko?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat