Oletko koskaan haistanut omia pikkuhousuja?
Olen :D
Joskus kaappia siivoilin ja piti nuuhkaista oliko ne käytetyt vaiko puhtaat :D
Kommentit (50)
Siis mitä helvettiä, pitääkö täällä alkaa kinastella jopa siitä kellä on paras pillu pikkareiden likaisuus-asteen perusteella? :D nyt olen kaiken nähnyt. Kaikki pillut ovat erilaisia, rakastetaan niitä tasapuolisesti!
Omia pikkareita olen totta kai haistanut, mielestäni nenä kertoo aika tarkasti onko kaikki vielä alakerrassa kondiksessa :) ja muutenkin se on tuttu ja turvallinen tuoksu :D
Sama nuo pikkarit, mutta että nuolla tuollaista hiiva- ja papatoosaa!
No niin nyt on koko viikon käytössä olleet pikkarit vaihdettu. Ei pitäisi kenelläkään olla valittamista. :)
Kerran haistelin käytettyjä alushousujani, ja mietin, että joku voisi ehkä ostaa nämä alkkarit haisteltavaksi.
En ole omia mutta futiskavereiden kyllä pukkarissa pelin jälkeen useinkin. Voi niitä aromeja!
T futisjannu18v
Kerran påivässä vaihtaa, kunhan ei läträä niitä pesuaineita, ne häiritsevät normaaleja ph-arvoja.
Tääl joku Ms. Kuivatoosa flexaa, kun ei tule mitään eritteitä edes yön aikana :D
Vierailija kirjoitti:
Pimppa pestään, ennen kun sitä aletaan nuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin nyt on koko viikon käytössä olleet pikkarit vaihdettu. Ei pitäisi kenelläkään olla valittamista. :)
Laita nuo myyntiin. Pimeästä verkosta löytyy setelin heiluttelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin papatoosaa? Papa on tutkimuksen nimi eikä mikään tauti.
Mitäs täällä nyt oikein väitetään ? Tottakai naisen täytyy tehdä laadunvarmistus tuotteelle ennenkuin postittaa sen kohteeseen.
Suolaiselle tai märälle haisee illalla käytön jälkeen