Oletko koskaan haistanut omia pikkuhousuja?
Olen :D
Joskus kaappia siivoilin ja piti nuuhkaista oliko ne käytetyt vaiko puhtaat :D
Kommentit (50)
Siis mitä helvettiä, pitääkö täällä alkaa kinastella jopa siitä kellä on paras pillu pikkareiden likaisuus-asteen perusteella? :D nyt olen kaiken nähnyt. Kaikki pillut ovat erilaisia, rakastetaan niitä tasapuolisesti!
Omia pikkareita olen totta kai haistanut, mielestäni nenä kertoo aika tarkasti onko kaikki vielä alakerrassa kondiksessa :) ja muutenkin se on tuttu ja turvallinen tuoksu :D
Sama nuo pikkarit, mutta että nuolla tuollaista hiiva- ja papatoosaa!
No niin nyt on koko viikon käytössä olleet pikkarit vaihdettu. Ei pitäisi kenelläkään olla valittamista. :)
Pitää nuuhkaista ovatko myyntikypsiä.
Kerran haistelin käytettyjä alushousujani, ja mietin, että joku voisi ehkä ostaa nämä alkkarit haisteltavaksi.
En ole omia mutta futiskavereiden kyllä pukkarissa pelin jälkeen useinkin. Voi niitä aromeja!
T futisjannu18v
Hyvältä tuoksuu. Siltä miltä pitääkin.
Kerran påivässä vaihtaa, kunhan ei läträä niitä pesuaineita, ne häiritsevät normaaleja ph-arvoja.
Tääl joku Ms. Kuivatoosa flexaa, kun ei tule mitään eritteitä edes yön aikana :D
Vierailija kirjoitti:
Pimppa pestään, ennen kun sitä aletaan nuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin nyt on koko viikon käytössä olleet pikkarit vaihdettu. Ei pitäisi kenelläkään olla valittamista. :)
Laita nuo myyntiin. Pimeästä verkosta löytyy setelin heiluttelijoita.
Tuleeko katku pyykkikorista saakka?
Montakin kertaa, käytän omia käytettyjä pikkuhousuja maskina.
M53
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin papatoosaa? Papa on tutkimuksen nimi eikä mikään tauti.
Mitäs täällä nyt oikein väitetään ? Tottakai naisen täytyy tehdä laadunvarmistus tuotteelle ennenkuin postittaa sen kohteeseen.
Suolaiselle tai märälle haisee illalla käytön jälkeen