Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisittekö 12 v kanssa kattomaan Bondia

Vierailija

Onko teistä ees sopiva ton ikäisille?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Ahdistavuutta ja raakuutta oli liikaa. En veisi. En vienyt 14-vuotiastakaan. Elokuvateatterissa on kuitenkin "yksin" elokuvan kanssa, joka vielä tulee suurena hämärässä täysin "päälle". Yksin ololla tarkoitan, että siellä ei voi heti mitenkään jutella yhdessä, niinkuin kotona voi vaikka naureskella kohtauksille sanoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko teistä ees sopiva ton ikäisille?

Tämä uusi oli sen verran raju, että en veisi. Minuakin järkytti.

Vierailija

En veisi. Oli liian raakoja kidutuskohtauksia. Näin, että samalla rivillä aikuisillakin oli kädet kasvojen edessä niitä katsoessaan.

Vierailija

Niin on se jännä ettei ikärajamerkinnät pidä paikkaansa. Tunnistan kyllä ongelman, mutta miten perustella 12 vuotiaalla. No ehkä vuokrafilmillä kotiin... Tuo olisi kyllä ensimmäinen aikuisten filmi.

Tai sitten eka vanhoja bondeja.

Ap

Vierailija

Meidän 13v kävi sen katsomassa eilen joukkuekavereidensa kanssa. Mä en ollut mukana joten en tiedä itse millainen se on.

Vierailija

Meilläkin 12v kävi katsomassa kavereidensa kanssa. Sai kutsun leffasynttäreihin. Itse en Ole nähnyt eikä minusta 12v.n Ole hyvä nähdä.

Vierailija

Mä olin 14v. lapseni kanssa katsomassa bondin. Oli just ja tässä. Muutaman aika rajun kohtauksen takia ei veisi 12-vuotiasta tai nuorempaa katsomaa sitä.

Vierailija

Mua naurattaa kun rakas velipoikani äsken pohti tätä samaa puhelimessa.Tuli mieleen että ei kai hänkin vaan ole av mamma;)

Vierailija

Oon menossa pian 12 v täyttävän kanssa tänään. Meinasin ottaa 9 v pikkuveljen mukaan, mutta onkohan sitten liian raaka sille :/

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat