Oletko koskaan haistanut omia pikkuhousuja?

Vierailija

Olen :D
Joskus kaappia siivoilin ja piti nuuhkaista oliko ne käytetyt vaiko puhtaat :D

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

T. Pervo-Pentti 56v katkis pystyssä odottaa tarinoita

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T. Pervo-Pentti 56v katkis pystyssä odottaa tarinoita

:D

Vierailija

Olen eikä ne haissut millekään. Vaihdan alkkarit päivittäin. Kellä pillu löyhkää niin pahasti että tarttuu alkkareihin haju jo päivässä.

Vierailija

Tänään aamulla nuuhkaisin boksereita kun oli yöllä tullut pari touhutippaa seksiunien vuoksi. Ei haissut mun nenään miltään vaikka pari tahraa näytti olevan joten laitoin jalkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen eikä ne haissut millekään. Vaihdan alkkarit päivittäin. Kellä pillu löyhkää niin pahasti että tarttuu alkkareihin haju jo päivässä.
Sinä et sitten ole nainen. Kyllä oikean naisen pikkarit haisee pillulle jo päivässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et sitten ole nainen. Kyllä oikean naisen pikkarit haisee pillulle jo päivässä.

Ehkä sitten olen epänormaali. Joudun käyttämään samoja pikkareita vähintään 3pvää ennenku edes vähän haisee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huomasin tänä iltana, että mulla on ollu samat pikkarit maanantaista asti ja ihan siistit vieläkin. :)

Alapeukuttajilla taitaa tuossa ajassa pikkarit olla aika järkyttävässä kunnossa. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitten olen epänormaali. Joudun käyttämään samoja pikkareita vähintään 3pvää ennenku edes vähän haisee.

Täyty sulla olla kuiva toosa! !

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Täyty sulla olla kuiva toosa! !

Mulla ei ainakaan ole tullut mitään kuivuudesta johtuvia ongelmia. Luulen, että siistit pikkarit johtuu siitä, että syön hyvin ja puhdasta ruokaa. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat