Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hiljainen mies ei ansaitse naisten mielestä rakkautta?

Vierailija
07.11.2015 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies joka voitaisiin luokitella käytökseltään hiljaiseksi.

Kuitenkin minun mielestäni hän on luotettava, välkky ja fiksu mielipiteiltään ja tiedoiltaan, huumorintajuinen, anteeksiantavainen ja kaikista minun luonteenpiirteisäni huolimatta hän rakastaa minua.

t. 15 vuotta naimisissa, kahden lapsen äiti

Vierailija
22/25 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on liian hiljainen ajttelen että ei ole kiinnostunut. Pakko saada suu auki joissain tilanteissa.

No näinhän se on linnun poikasissakin, että se jolla on suu eniten auki haluaa eniten ja sille annetaan.

Oikeudenmukaisuus tai kohtuus ei kuulu tähän kuvioon lainkaan.

Ahneet ja röyhkeät pärjää aina parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ei voi ansaita,sitä vain on tai sitten ei ole,eikä se kysy sitä oletko puhelias vai hiljainen.Olen itse hiljainen ,enkä voi sietää vitsejä laukovia suupaltteja.Vähemmän asiaa ja enemmän toimintaa,ja aina ei ole pakko puhua,varsinkin jos ei ole oikeasti asiaa.Jokaista ajatusta ei ole pakko muodostaa lauseiksi.Normaaleista arjen asioista on kuitenkin pakko puhua,jos meinaa parisuhteessa olla.

Vierailija
24/25 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siihen hiljaisen luonteeseen ja persoonaan voi tutustua ja rakastua jos se ei ikinä puhu tai kerro itsestään mitään? Pelkkään hiljaisuuteen joka on vain yksi ominaisuus ihmisessä, on vaikea rakastua, hiljaisia ihmisiä on monia eikä yhteen luonteenpiirteeseen vain rakastuta, jotain muutakin pitää olla.

Vierailija
25/25 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on liian hiljainen ajttelen että ei ole kiinnostunut. Pakko saada suu auki joissain tilanteissa.

No näinhän se on linnun poikasissakin, että se jolla on suu eniten auki haluaa eniten ja sille annetaan.

Oikeudenmukaisuus tai kohtuus ei kuulu tähän kuvioon lainkaan.

Ahneet ja röyhkeät pärjää aina parhaiten.

Tarkoitinkin että jos ollaan vaikka kaksin, pienemmällä porukalla ja ainoa vastaus on "joo" se ei paljoa anna.  Olen itsekkin jonkin verran ujo ja hiljainen sitten kun toinen on samanlainen kumpikaan ei tee asian eteen mitään se kuivettuu jo ennen  alkamista. Onneksi löysin oman  sitten 22 -vuotiaana ja nyt 9 vuotta myöhemmin meillä on ihana yhteinen elämä ja rakkaus.  Itsevarmuutta vaan peliin, kyllä hiljainenkin hyvä mies ansaitsee rakkauden, sen eteen on vain vähän tehtävä töitä. :)