Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hiljainen mies ei ansaitse naisten mielestä rakkautta?

Vierailija

?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Varmaan siksi koska se ei muka osaa keskustella yhtään mistään ja on muutenkin tosi omituinen ja pelottava. Ja kuten kaikki tiedämme, naisten kanssa ei saisi olla hiljaista hetkeä, koska muuten alkaa ahdistamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi koska se ei muka osaa keskustella yhtään mistään ja on muutenkin tosi omituinen ja pelottava. Ja kuten kaikki tiedämme, naisten kanssa ei saisi olla hiljaista hetkeä, koska muuten alkaa ahdistamaan.

Tämä tulee minullakin mieleen.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä takia yleistät? Miksi päättelet noin? Mihin päättelysi perustuu?

Naiset syrjivät hiljaisia miehiä.

Nainen valitsee mieluummin väkivaltarikollisen puheliaan miehen kuin mukavan ja kiltin hiljaisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta sanoisin että päättely perustuu empiiriseen kokemukseen. Itse ainakin olen tehnyt havaintoja ihan elävästä elämästä, ja onhan se myönnettävä että naiset suhtautuvat melkoisen nihkeästi, jopa vihamielisesti, hiljaisiin miehiin.

Vierailija

Luulen etteivät he syrji hiljaisia miehiä, vaan miehiä jotka syyttävät vastakkaista sukupuolta hlökoht ongelmistaan.

Ns 'strong silent type' on monen naisen unelma, väkivaltarikolliset huomattavasti harvemman.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Naiset syrjivät hiljaisia miehiä.

Nainen valitsee mieluummin väkivaltarikollisen puheliaan miehen kuin mukavan ja kiltin hiljaisen.

Mä olen valitettavasti tavannut useita tällaisia pariskuntia ja ihan jokainen nainen näissä on ollut runsaasti tupakoitseva ja alkoholia käyttävä, osa heistä myös muita päihteitä käyttävä, jatkuvasti lisääntyvä, sosiaalitukien varassa kaupunkien vuokra-asunnoissa asuva rääväsuinen ja aggressiivinen nainen, jolla itse värjätty blondattu, punainen tai musta tukka ja rutkasti pakkelia naamassa. Sellaisen naisenko sinä ujo ja hiljainen mies haluaisit?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat