Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei varmasti seksiä tänäänkään

Vierailija
07.11.2015 |

Kyllä turhauttaa. Vaimoni oli suhteemme alkuaikoina villikissa ja usein kiinni minussa.
Sitten mentiin naimisiin, hankittiin lapset, talo ja autot.
Ja kas, nyt kun olen nalkissa niin eipä erotiikka enää vaimoa kiinnosta. Itse ajattelen että erotiikka on elämän suola, joten vaimon muutos riuduttaa minua.
Tähän asti olen ollut itse aktiivinen, mutta nyt sai riittää. Puren vaikka hammasta mutta vaimooni en enää koske. Katsotaan kauanko kestää että hän edes huomaa mitään.

Tarvitsen naisen eroottista kosketusta, mutta omalta vaimolta saan sitä todella harvoin.
Ikävä sanoa, mutta toisinaan alan ymmärtää miehiä jotka käyvät vieraissa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi voi. On se elämä kummallista. Mä taas haluaisin suuhun, pilluun ja perseeseen mut ei oo ketään joka panis.

Ota yhteyttä, kun kyllästyt elämään puutteessa.

Vierailija
22/29 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi voi. On se elämä kummallista. Mä taas haluaisin suuhun, pilluun ja perseeseen mut ei oo ketään joka panis.

Mä voin tulla jonoon. N 42 hki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaukana Helsingistä :(

Vierailija
24/29 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä halukkaita miehiä löytyy Helsingistä vaikka kuinka paljon

Vierailija
25/29 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua huttua...tuntuu että kaikki keinot on jo kokeiltu. Jossain vaiheessa sanoi että ei oikein jaksa kun pitää tehdä kotitöitä töiden jälkeen. Tarkemman mietinnän jälkeen huomasin itse tekeväni ihan yhtä paljon kotitöitä sen isompaa numeroa asiasta tekemättä,sen lisäksi että kuskasin lapsia harrastuksiin ja hain vaimoa töistä kotiin. Itse herään aamuisin noin puoli neljä töihin ja teen 10-11h päivässä töitä. Haluja on vaikka muille jakaa ja väkisinkin alkaa ajatus muille jakamisesta nostaa päätään. Seksiä ollut viimeset pari vuotta ehkä noin kerran kuussa,kokoajan harvenee vain tahti. Pari kuukautta on jo edellisestä kerrasta aikaa. Kuitenkin teen alotteita edelleen vaikkakin tuntuu jo hieman nöyryyttävältä jatkuva torjutuksi tuleminen.

Vierailija
26/29 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä turhauttaa. Vaimoni oli suhteemme alkuaikoina villikissa ja usein kiinni minussa.

Sitten mentiin naimisiin, hankittiin lapset, talo ja autot.

Ja kas, nyt kun olen nalkissa niin eipä erotiikka enää vaimoa kiinnosta. Itse ajattelen että erotiikka on elämän suola, joten vaimon muutos riuduttaa minua.

Tähän asti olen ollut itse aktiivinen, mutta nyt sai riittää. Puren vaikka hammasta mutta vaimooni en enää koske. Katsotaan kauanko kestää että hän edes huomaa mitään.

Tarvitsen naisen eroottista kosketusta, mutta omalta vaimolta saan sitä todella harvoin.

Ikävä sanoa, mutta toisinaan alan ymmärtää miehiä jotka käyvät vieraissa.

Olisiko vaimon "herätys" paikallaan? Minä menin vastaavassa tilanteessa hankkimaan oman salarakkaan ja ongelmat katosivat samantien.

Vierailija
27/29 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm, sama tilanne, melkein..mutta olen nainen.

Pitäskö teidän keskustella vakavasti? Jos tulee kauhee riita asiasta, mieti jäätkö riutuun sinne suhteeseen.. Tsemppiä kovasti.

Hanki oma salarakas, elämme vain kerran joten älä jää tuuliajolle harmittelemaan asiaa.

Vierailija
28/29 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei mitään toivoa. sinne sattuu. olen väsynyt. lapsi valvotti. (niin minuakin) ei kiinnosta aina tuon kikkelin työntäminen sinne. saan lapsesta tarpeeks hyvää oloa. mieskin niin ällöttävä kun suuttuu ja meuhkaa ja minussaha ei oo mitään vikaa vaikka en aloitteita teekään no pusunhan annoin toissapäivänä...

Vierailija
29/29 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimolla hormonaalinen ehkäisy? Minä harrastin juuri aeksiä nukkuvan mieheni kanssa lasten ollessa samassa huoneessa. Kokemus oli todella outo ja olen vähän hämilläni. Otin mieheni pään kainalooni, kun hän nukkui sohvalla. Näytti niin hellyyttävältä, että tuntui kuin olisin pakahtunut rakkaudesta. Silittelin mieheni hiuksia ja jostain impulsista työnsin nännini mieheni suuhun. Ja sehän tarttui siihen! Ja alkoin imeä sitä samalla kuorsaten!! Tunne oli niin uskomaton ja tilanne absurdi. Miehellä oli julmettu erektio housuissaan ja tunsin sen reittäni vasten. Ja toinen vain nukkui! Sain yllättäen orkun. Mitenkähän tässä näin kävi...

Tämä oli minun kommenttini... En edes tiedä miksi sen tähän ketjuun kirjoitin. Toiset ovat puutteessa ja itse kirjoitan hyvästä kokemuksesta. Taidan olla aika kurja ihminen, anteeksi. Oletteko kuitenkaan koskaan oikeasti kysyneet puolisoiltanne, että rakastavatko he teitä enää? Romanttista rakkautta tarkoitan. Koska itselleni tuntuu aivan käsittämättömältä, että en tahtoisi intiimiä kanssakäymistä rakkauteni kohteen kanssa.

N32v