Ei varmasti seksiä tänäänkään

Vierailija

Kyllä turhauttaa. Vaimoni oli suhteemme alkuaikoina villikissa ja usein kiinni minussa.
Sitten mentiin naimisiin, hankittiin lapset, talo ja autot.
Ja kas, nyt kun olen nalkissa niin eipä erotiikka enää vaimoa kiinnosta. Itse ajattelen että erotiikka on elämän suola, joten vaimon muutos riuduttaa minua.
Tähän asti olen ollut itse aktiivinen, mutta nyt sai riittää. Puren vaikka hammasta mutta vaimooni en enää koske. Katsotaan kauanko kestää että hän edes huomaa mitään.

Tarvitsen naisen eroottista kosketusta, mutta omalta vaimolta saan sitä todella harvoin.
Ikävä sanoa, mutta toisinaan alan ymmärtää miehiä jotka käyvät vieraissa.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Hm, sama tilanne, melkein..mutta olen nainen.

Pitäskö teidän keskustella vakavasti? Jos tulee kauhee riita asiasta, mieti jäätkö riutuun sinne suhteeseen.. Tsemppiä kovasti.

Vierailija

Olen yrittänyt puhua, mutta vaimo tulkitsee sen vain painostamiseksi.
Jos yritän letkeästi ja kevyesti lähestyä aihetta, niin vaimo ei tunnu juuri ottavan edes vakavasti koko asiaa.
En ole mikään hyvä keskustelija. Olen yrittänyt aktivoida vaimoa antamalla suuseksiä ja hieromalla.
Ne kyllä kelpaavat, mutta minulle hän ei sitä tee.

Ihmisenä hän on mukava, joten erota en haluaisi.
Mutta haluan kokea naisen ihollani niin että nainen onkin se joka lähestyy minua ja koskettaa...

Vierailija

Puhukaa.. vaimollasi voi olla oikeasti joku painava syy, vaikken nyt itse keksi sellaista.

Hormonit, kyllästyminen, haluaisi enemmän esileikkiä tms tms..

Terv. 2

Vierailija

Niin, kaipa kyseessä on jokin kyllästyminen...
Aika karua, koska itse tarvitsen erotiikka ihan yhtä paljon kuin ennenkin. En voisi kuvitella kyllästyväni.

Kiitos teille kommentoijille. Sainpahan purkaa itseäni. Olisipa vaimonikin kaltaisenne.

Vierailija

Joo, ei seksiä tänään eikä huomenna eikä varmasti ensi viikollakaan...omaa miestäni kiinnostaa seksi nykyisin tosi harvoin. Hoidan kodin ja lapset, teen ruoat ja siivoukset, huolehdin itsestäni ja pukeudun kauniisti. Ei mitään merlkitystä. Voisiko joku ymmärtää joskus myös naisia, jotka käyvät vieraissa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, ei seksiä tänään eikä huomenna eikä varmasti ensi viikollakaan...omaa miestäni kiinnostaa seksi nykyisin tosi harvoin. Hoidan kodin ja lapset, teen ruoat ja siivoukset, huolehdin itsestäni ja pukeudun kauniisti. Ei mitään merlkitystä. Voisiko joku ymmärtää joskus myös naisia, jotka käyvät vieraissa...

Joo. Minäkin haluaisin vaikka heti ja vaikka tässä olkkarin matolla..mutkun ei.. En käsitä mitä on tapahtunut. Ja olen siis nainen. On se kuulkaa vaan niin että tasan ei käy onnen lahjat...

Vierailija

Mulle kyllä on seksi kelvannut aina, nyt olen sinkku. Hormonaalinen ehkäisy on yksi syy seksihalujen vähenemiseen, joten siitä kannattaisi keskustelu aloittaa. Seksi on niin tärkeä osa parisuhdetta, että en voisi jatkaa suhdetta jossa seksiä joutuu anomaan ja odottamaan viikkokausia. Jos joku valitsee sellaisen tavan elää, niin oma on asiansa.

AnnaTre
Seuraa 
Liittynyt8.11.2015

Joku aika sitten minä olin kuten a.p.:n vaimo. Ihana halukas mies, lapset, ihana koti, auto, mökki ja hyvät työt. Vapaa-aikaa vietettiin harrastusten parissa. Mutta sängyssä ei tapahtunut mitään, sillä en tuntenut minkäänlaista halua miestäni kohtaan. Masturboin silloin tällöin ja luin seksistä, mutta omaan parisuhteeseen se ei tuntunut kuuluvan. Työpaikallani kävi pari vuotta sitten psykoterapeutti luennoimassa lapsuuden kokemusten vaikutuksista myöhempään elämään. Se kolahti. Yht'äkkiä tajusin, että minunkin pitäisi päästä keskustelemaan vaietuista kokemuksistani. En ajatellut tässä vaiheessa seksiä, vaan tunsin tarvetta puhua jonkun kanssa kaikesta, josta olen koko elämäni vaiennut. Tajusin, että olen ehkä toiminut ja tehnyt elämässäni monia ratkaisuja lapsuudessa saamieni mallien perusteella.Terapeuttini ja minun kemiat kohtasivat ja aloin avautua hänelle. Aloin nähdä asioita eri tavalla ja itseäni kohtaan tuntemani häpeä alkoi kadota. Yht'äkkiä tunsin taas kiinnostusta miestäni kohtaan, sillä kykenin hyväksymään itseni. Seutauksena seksielämä virkistyi ja parani ja on nykyään aktiivista ja vaihtelevaa. Terapeuttini avulla opin näkemään sen, että minullakin on tarpeita ja saan tyydyttää ne. Terapeuttini ei  ollut seksuaaliterapeutti, vaan seksielämän paraneminen tuli positiivisena lisänä. Kokonaisuutena voin paljon paremmin entiseen nähden. Halusin jakaa oman kokeukseni, mutta voin sanoa, että en ikinä olisi lähtenyt terapiaan, jos mieheni olisi sitä minulle ehdottanut. Tarvitsin ulkopuolelta tulevan viestin, jota ei ollut kohdistettu minulle. Se sai minut tajuamaan, että voisin itse hyötyä vastaavasta. 

Vierailija

Onhan tämä tilanne jo aika surkuhupaisa. Olen ostellut vaimolle seksikkäitä vaatteita, muttei käytä niitä ollenkaan.
Kun lämmitän saunan ja pyydän vaimon mukaan, niin jotenkin hän onnistuu olla koskematta elimeeni koko aikana. Myös suihkussa.
Iltaisin käyn alasti nukkumaan vaimon viereen, mutta hän ei hipaisekaan minua.

Kaikki olisi muuten hyvin, mutta tämä vähentää onneani. En vaan ole vielä keksinyt kuinka voisin tukahduttaa haluni ja tarpeeni.
Toisaalta, mikä oikeus toisella on kieltää perustarve? Ja miksi hän muuttui niin totaalisesti?
Siinäpä kummastelemista. Mutta minä olen alkanut katsella muita naisia ja täysin oikeutetusti.

Vierailija

Onko vaimolla hormonaalinen ehkäisy? Minä harrastin juuri aeksiä nukkuvan mieheni kanssa lasten ollessa samassa huoneessa. Kokemus oli todella outo ja olen vähän hämilläni. Otin mieheni pään kainalooni, kun hän nukkui sohvalla. Näytti niin hellyyttävältä, että tuntui kuin olisin pakahtunut rakkaudesta. Silittelin mieheni hiuksia ja jostain impulsista työnsin nännini mieheni suuhun. Ja sehän tarttui siihen! Ja alkoin imeä sitä samalla kuorsaten!! Tunne oli niin uskomaton ja tilanne absurdi. Miehellä oli julmettu erektio housuissaan ja tunsin sen reittäni vasten. Ja toinen vain nukkui! Sain yllättäen orkun. Mitenkähän tässä näin kävi...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat