Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei teidän yksivuotiaat osaa istua, kontata tai ryömiä? Tai kävellä?

Vierailija
10.02.2006 |

Tuli vaan tuosta toisesta ketjusta mieleen...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittää, potkii palloa sekä kiipeilee

Vierailija
2/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin ymmärrä kysymystäsi.

Vierailija
4/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä pilkata yrität, ei onnistu. Olen todella onnellinen lapsestani enkä vaihtaisi häntä Mistään Hinnasta terveeseen lapseen jos se olisi hän. Et taida aapee itsekään ihan täysillä käydä.

Vierailija
6/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan että kysyin, kiinnosti vaan että miksi muilla, siitä yhdestä ketjusta päätellen, on niin.

Vierailija
7/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kehitysvammaa,sairautta en tarkoita.

Vierailija
8/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun väitetään että lapsi joka on paljon sylissä, ei opi ryömimään/konttaamaan/kävelemään. Mä olen käsittänyt asian päinvastoin, lapsi joka on paljon sylissä oppii tunnistamaan omaa kehoaan paremmin.

Miksi täällä ihmiset heti hyökkää? En usko että ap tarkoitti mitään sen ihmeellisempää, vaan kiinnostui, niinkuin minäkin, syistä mitä voi tällaisissa tilanteissa olla. Aika neutraali aloitus toi oli, eikä mielestäni mitenkään ilkeä.

Vierailija
9/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin sen ketjun huomasin, ja ihmettelin... Mutta ehkä olen niin tynnyrissä kasvanut ja ties mitä, ettei päässäni kertakaikkiaan käynyt ajatus vammaisesta lapsesta...

Meidän keskospoika käveli 11kk ikäisenä ja juniorimme 10kk ikäisenä ja paljon tuota ennen oppivat konttaamaan ja istumaan joten minunkin pienessä ahtaassa mielessäni sitten tuo kuullosti kummalle...

Vierailija
10/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se uutta ole että täällä saa paskaa niskaan asiasta kuin asiasta...

Vierailija
11/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiaana, voin kertoa ettei se ole mitään siihen verrattuna, mitä minä tunnen kun tapaan joka päivä kaltaisiasi.

Anteeksi vain, mutta jossain vaiheessa alkaa tuntua todella pahalta, että ihmiset tosiaan ajattelevat niin fakkiutuneesti, että on olemassa " normaalit taidot" , jotka " kaikki" hallitsevat.

En jaksa millään selittää, miten todellakin, tosiaankin maailmassa VOI tapahtua sellaistakin, ettei " Liisa" kävelekään kun on täyttänyt 12 kuukautta. KAMALAA! Ettei " Pekka" puhu, vaikka on 4 vuotta. KAMALAA! Ettei Antero lue ja kirjoita, vaikka onkin jo 14 vuotias. KAMALAA!

Joskus ihan oikeasti tuntuu, että on 2 maailmaa: se hemmetin pieni, joka romahtaa jos 4v " Piitu" vahingossa pissaa housuun (maailmassahan ei voi olla enää sen ikäisiä, jotka pissaavat, eikös vain). Ja sitten se toinen, jossa tiedetään, ettei " Piitu" koskaan tulekaan pissaamaan kuin katetroimalla.

Vierailija
12/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin laitan kysymyksen " miksei teidän 7kk ime tissiä niin kuin meidän" ja sitten itken vuolaasti, miksi ihmeessä minulle vastataan inhottavasti. Kokeillaanpa...

Vierailija
13/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy taas palstan taso tässäkin ketjussa...

Vierailija
14/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mäkin laitan kysymyksen " miksei teidän 7kk ime tissiä niin kuin meidän" ja sitten itken vuolaasti, miksi ihmeessä minulle vastataan inhottavasti. Kokeillaanpa...

Vierailija
15/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole selvää että tällä palstalla kysytään, jos alkaa itse kertomaan ettei 1v vielä osaa istua, niinkuin tuo yksi tuossa toisessa ketjussa. Eikös tämän palstan tarkoitus ole keskustelu? Voittehan te valistaa ihmisiä ja kenties muuttaa jonkun ihmisen ajatusmaailmaa, sen sijaan että saa niskaan näitä ainaisia &%#¤ kun olette tyhmiä- kommentteja?

Ei ap

Vierailija
16/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään en jaksa puhuakaan lapsesta yhtään mitään, koska en jaksa vetää sellaista kahden tunnin valistuspakettia lävitse. Se VÄSYTTÄÄ. Silti tuntuu todella typerältä, kun kuulee näitä tarinoita, jossa äiti ja sukulaiset valittavat suuna päänä, kuin Onni-Tellervo ei kävellyt 1v kuvassa ja koko maailma murtui sillä siunaamalla.

Vierailija
17/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nykyään en jaksa puhuakaan lapsesta yhtään mitään, koska en jaksa vetää sellaista kahden tunnin valistuspakettia lävitse. Se VÄSYTTÄÄ. Silti tuntuu todella typerältä, kun kuulee näitä tarinoita, jossa äiti ja sukulaiset valittavat suuna päänä, kuin Onni-Tellervo ei kävellyt 1v kuvassa ja koko maailma murtui sillä siunaamalla.

Vähän eri asia tehdä nettipalstalle ketju jossa kusutään, miksei 1-vuotias kävele, kuin tulla IRL utelemaan päin naamaa. Ei kukaan ole sua pakottanut avaamaan yhtäkään ko aihetta koskevaa ketjua, tai varsinkaan vaatimalla vaatinut mitään selityksiä. Ihan omasta tahdostasi säkin täällä raivoat.

Vierailija
18/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä itsekin kysyn täällä vastaavia kysymyksiä, mutta se MUOTOILU kannattaa vähän asettaa toisenlaiseksi. Ettei vain tiedustele kuin jostain korkeuksista, että minkähänlaisia epämuodostuneita penikoita TEILLÄ on.

Vierailija
19/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko aivan varmoja, että on aina sairas tai vammainen, jos ei 1-vuotiaana kävele? Oma 11 kk ei istu hyvin, ei konttaa vielä (yrittää kyllä), ei kävele. Neuvola ei ollut huolissaan, eikä ole ollut mikään muukaan taho. Mutta vajaan kuukauden päästäkö saa diagnoosin?

Vierailija
20/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä mä itsekin kysyn täällä vastaavia kysymyksiä, mutta se MUOTOILU kannattaa vähän asettaa toisenlaiseksi. Ettei vain tiedustele kuin jostain korkeuksista, että minkähänlaisia epämuodostuneita penikoita TEILLÄ on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi