Pidän joulusta, mutta VIHAAN siihen liittyvää punaista väriä

Vierailija

Oisko jotain keittiöpsykologia paikalla kertomaan, mistä tuo viha joulunpunaista kohtaan tulee? :D Onneksi nykyään on hopeaa, kultaista, valkoista jne jouluhärpäkettä.

Kommentit (5)

Vierailija

Mäkin inhoan punaista ja vihreää :D Punaista olen jo vähän oppinut pienissä määrin sietämään, mutta vihreää en laittaisi kotiini mistään hinnasta. Meillä joulukoristeet ovat valkoisia, kultaisia, vaaleanpunaisia ja hopeita. Joulukuusikin on pakko olla valkoinen. Tykkäisin aidosta kuusesta, mutta se väri! :'D Toki kuuseen voisi spreijata tekolunta päälle, vois saada ihan siedettävän näköisen :)

Vierailija

Mä taas tunnen syvää inhon- ellen peräti vihantunnetta valkoista joulusisustusta kohtaan. Joulufiilis olisi nollassa, jos kuusi olisi valkoinen ja koristeet pinkkejä. Hirveimmät kuusenkoristeet mitä olen nähnyt on pinkit cupcaket. Niin on monia makuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mäkin inhoan punaista ja vihreää :D Punaista olen jo vähän oppinut pienissä määrin sietämään, mutta vihreää en laittaisi kotiini mistään hinnasta. Meillä joulukoristeet ovat valkoisia, kultaisia, vaaleanpunaisia ja hopeita. Joulukuusikin on pakko olla valkoinen. Tykkäisin aidosta kuusesta, mutta se väri! :'D Toki kuuseen voisi spreijata tekolunta päälle, vois saada ihan siedettävän näköisen :)

Mikä mua alkoi naurattamaan tässä? Ai, niin, kun kuvittelin, että on kävelyllä luonnossa ja koko ajan miettii, olsennus kurkussa, että ihan kauheen värisiä noi puut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat