5v poikani oli tänään nuken kanssa kaupassa, ja

Vierailija

Aikuisten reaktiot olivat minusta aika surullisia. Poikaa katsottiin pitkään ja kuiskuteltiin, onneksi lapsi ei tähän kiinnittänyt huomiota. Meille on juuri syntynyt vauva, ja pojalla on myös autojen ja legojen lisäksi hoiva- ja kotileikkejä. Itse en ole koskaan leikkejä rajannut sukupuolen perusteella. Mikä aikuisia vaivaa?

Kommentit (7)

Vierailija

Oikeastiko kuiskuteltiin? Varmastiko vai luulitko vain? Minun poikani tykkäsi pitkään pukeutua pinkkiin ja kirkkaanpunaiseen ja leikkiä nukeilla. Ostin hänelle oman hameen, kun hän kärtti sitä, ja prinsessamekon myös. Hän oli siinä oikein söpö :) Hän tykkäsi myös leikkiä "poikaleluilla". En huomannut, että meitä olisi katsottu mitenkään paheksuvasti, vaikka hänellä oli nukke mukana ja pinkki paita päällä kaupassa. Nykyään koulussa poika on jättänyt pinkit pois, kun kuulemma pojat eivät pidä pinkkiä. Kirkkaanpunaista onneksi voi edelleen kuulemma pitää ja sen on hänen lempivärinsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta en usko.

Kyllä vain. Ostimme pojalle tänään lelun palkinnoksi ja hän halusi nuken. Mikäpä siinä, hän ei halunnut "jättää vauvaa autoon yksin ettei sitä pelota" ja otti sen mukaan kauppaan. Minusta tässä ei ollut mitään kummallista, lapsi saa leikkiä myös hoivaleikkejä. Mitä olisin sanonut selitykseksi ettei poika saa viedä vauvanukkea kauppaan kun tytötkin saavat? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko kuiskuteltiin? Varmastiko vai luulitko vain? Minun poikani tykkäsi pitkään pukeutua pinkkiin ja kirkkaanpunaiseen ja leikkiä nukeilla. Ostin hänelle oman hameen, kun hän kärtti sitä, ja prinsessamekon myös. Hän oli siinä oikein söpö :) Hän tykkäsi myös leikkiä "poikaleluilla". En huomannut, että meitä olisi katsottu mitenkään paheksuvasti, vaikka hänellä oli nukke mukana ja pinkki paita päällä kaupassa. Nykyään koulussa poika on jättänyt pinkit pois, kun kuulemma pojat eivät pidä pinkkiä. Kirkkaanpunaista onneksi voi edelleen kuulemma pitää ja sen on hänen lempivärinsä.

Kyllä, tuijotettiin ja kuiskuteltiin. Liittyyköhän tähän jotenkin se, että asumme pienemmällä paikkakunnalla? Ehkä ihmiset ovat ahdasmielisempiä, mutta tuli paha mieli pojan puolesta. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tuijotettiin ja kuiskuteltiin. Liittyyköhän tähän jotenkin se, että asumme pienemmällä paikkakunnalla? Ehkä ihmiset ovat ahdasmielisempiä, mutta tuli paha mieli pojan puolesta. Ap

Voi olla, minä asun Helsingissä, ehkä täällä ei sitten niin paheksuta ainakaan avoimesti. Onpas vanhanaikaista porukkaa teilläpäin.

Vierailija

Valitettavasti on noin ahdasmielistä porukkaa. Myös pojan pitkiä hiuksia on kummeksuttu, vaikka ne on usein siististi ponnarilla. Poika on reipas ja sosiaalinen, uskaltaa olla oma itsensä mikä on minusta hieno asia. Alkaa vaan tympimään maalla asuminen :( ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat