Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman kaa?

Vierailija
07.11.2015 |

Olen näin sinkku miehenä joutunut muutaman kerran tilanteeseen, jossa kaksi naista, ystäviä keskenään ja kummatkin sinkkuja, eivätkä tietääkseni olleet mitään "lepakoita" tai bi-henkisiä, ovat kummatkin osoittaneet kiinnostutusta minua kohtaan. Ei niinkään suoraan sanomalla, vaan enemmänkin flirttailemalla ja käyttäytymällä viehkeästi minua kohtaan

Nämä jutut eivät ole oikeastaan tätä pitemmälle edenneet, mutta minua on jäänyt askarruttamaan, että mitä nämä naiset oikein oikeasti meinaavat? Onko tämä heille jotain peliä, testaavatko he minua, kilpailevatko he keskenään vai onko tämä vain jotain heidän hauskan pitoa. En tiedä miten asiat olisivat edenneet, jos ne jutut olisivat jatkuneet pitämmälle. En osaa sanoa, mutta en usko että pitemmän päälle naiset olisivat halukkaita jakamaan miestä, edes parhaan ystävättärensä kanssa. Joten jos vaikka olisin alkanut seurustelemaan toisen kanssa, olisiko toinen heistä hyväksynyt tämän vai olisiko sama peli jatkunut? Toisaalta olisivatko he jossain vaiheessa esim sopineet kumpi heistä saa minut vai olisivatko he katsoneet kumman heistä lopulta valitsen vai miten te palstan naisten oikein selitätte tämän asian?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla