Puhelimessa liian iso näyttö?

Vierailija

Kävinpäs sitten ostamassa uuden puhelin huawei honor 4x jossa on 5,5''tuuman näyttö ja entisessä oli 4'' tuuman näyttö, tuntuu ihan järkyttävän isolta tämä puhelin verrattuna edelliseen, tosin tottakai tähän tottuu mutta jotenkin taskussa tuntuu niin isolta ja kun soittaa niin tuntuu niin pöljältä kun niin suuri..

Kommentit (7)

Vierailija

Oliskohan enää mahdollista palauttaa puhelinta(ostin tänään) vaikka olen avannut paketin ja testannut puhelinta mutta en ole sim kortin kanssa testannut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliskohan enää mahdollista palauttaa puhelinta(ostin tänään) vaikka olen avannut paketin ja testannut puhelinta mutta en ole sim kortin kanssa testannut?

Riippuu liikkeestä. Esim Gigantissa puhelimilla ei ole mitään palautusoikeutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Riippuu liikkeestä. Esim Gigantissa puhelimilla ei ole mitään palautusoikeutta.

Älä nyt viitsi valehdella, tottakai on Gigantissakin.

Usein on vaikea tietää, vastaako tuote odotuksia, ellei sitä kokeile itse. Siksi tarjoamme kaikille tuotteillemme 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden (toimituspäivästä laskien). Voit palauttaa tuotteen, vaikka olisit avannut myyntipakkauksen ja käyttänyt laitetta. Tuotteen tulee olla myyntikuntoinen. Lisäksi tuote tulee palauttaa ehjänä kaikkine tarvikkeineen, mutta tuotteen ei tarvitse olla alkuperäisessä myyntipakkauksessaan.

Vierailija

Jos olisin ostanut puhelimen gigantista niin pystyisin palauttamaan puhelimen,mutta ostin puhelimen verkkokaupasta joten ainakin niiden nettisivujen perusteella mitä luin niin ei pystynyt palauttamaan koska paketti avattu?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat