Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei helv, googletin paria tuotetta ja kappas mun fb-seinälle

Vierailija

ilmestyi näiden tuotteiden mainokset. Hitto, että kyllä koneisto seuraa meitä.

Kommentit (11)

Vierailija

Ostin tuotteen jota ostan kerran kahdessa vuodessa. Näytin bonus-korttia. Kohta fb ehdotti mulle juuri tätä tuotetta. Ahdistavaa!!

Vierailija

Jos sulla on facebook auki toisessa välilähdessä, niin kyllähän se face tietää kaiken mitä puuhaat netissä siinä muilla välilehdillä.

Vierailija

Odotas kun asennat windows kympin, niin kohta saat tarjouksia senkin perusteella mitä kaverille kirjoitat sähköpostissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Odotas kun asennat windows kympin, niin kohta saat tarjouksia senkin perusteella mitä kaverille kirjoitat sähköpostissa.

Ei siihen edes tarvita windows kymppiä :(

Vierailija

Käytä S-korttia maksaessasi ja saat tekstiviestin, jossa kysytään, olitko tyytyväinen saamaasi palveluun. Vaikka et ole missään tiedoissasi antanut ko. numeroa S-ryhmän käyttöön.

Vierailija

VAuva av:n "keski-ikäisten naisten harhaluuloja"- ketjussa mainostettiin ensin lakipalveluita keski-ikäisille naisille ja nyt siellä on irvistävän mummon naamalla kuvitettu sähkömainos :)

Vierailija

Retargeting / Remarketing

Retargeting on mainonnan kohdistamisen keino. Toimintaperiaate on seuraava: Verkkosivuille lisätään pieni koodinpätkä. Kun kävijä vierailee verkkosivuillasi, koodinpätkä mahdollistaa evästeen lisäämisen vierailijan selaimeen. Kun kävijä sivustovierailun jälkeen selailee muita sivustoja, voit näyttää mainontaasi samalle käyttäjälle muilla sivustoilla evästeen avulla. Tällä keinolla voit siis kohdistaa mainontaasi vain sivustollasi vierailleille käyttäjille (ks. myös segmentaatio eli kohdentaminen).

Retargetingin toimivuus perustuu siihen, että kävijä on jo ollut kiinnostunut verkkosivustasi, mutta ei ole syystä tai toisesta tehnyt vielä haluttua toimenpidettä, kuten ostosta verkkokaupassa. Retargetingin avulla muistutamme asiakasta tuotteesta tai palvelusta sivustolla, josta tiedämme hänen olleen kiinnostunut.

Tästä kohdistustavasta käytetään kahta eri nimeä: retargeting ja remarketing. Käsitteet eivät eroa toimintaperiaatteeltaan toisistaan, mutta yleisesti kohdistusta voidaan kutsua remarketingiksi, jos se tapahtuu Googlen tuotteilla. Remarketing on siis Googlen tuotteilla tehtyä retargetingiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat