Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ahdistelee nainen!

Vierailija
10.02.2006 |

Pankaas lukien Iltalehden hassu juttu:

http://www.iltalehti.fi/2006/02/10/200602104081518_uu.shtml

" Keski-ikäinen naisasiakas alkoi kyydin päätteeksi riisua itseään talon pihalla. Kun nainen ei saanut, mitä halusi, hän heittäytyi maahan mahalleen ja alkoi takoa nyrkeillä maata. Ihan kuin pikkulapsi, muistelee 34 vuotta alalla toiminut taksiautoilija Asko Korpula."

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei suostu jonkun petikaveriksi niin heti aletaan haukkumaan homoksi, pihtariksi, ... Tämän lisäksi potkitaan, raavitaan, ... Tämä kaikki vaikka monesti tiedetään, että olen naimisissa on lapsia, ... Enkä ole edes mikään komea.

Vierailija
2/2 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei pienesti nyyhkyttämään, vaan ääneen itkemään. Mies oli sitten pahoitellut vain kovin tilannetta, ja jättänyt leidin baarin nurkkaan itkemään. Myöhemmin sitten olin mieheni kanssa samaisessa baarissa, ja tuo nainen tuli avautumaan miehelleni, miten ruma akka hänellä on, ja että olisi kannattanut lähteä hänen mukaansa silloin. Sitten arveli miestä vielä homoksi, kun minun kanssa on :) En osannut muuta kuin hymyillä typeränä, mutta mies toivotti naiselle hyvää illanjatkoa, ja toivotti parempaa onnea munametsälle jossakin toisessa seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän