Onko kukaan menossa (tai jo käynyt) Robinin K-18 -keikalla?

Vierailija

Onko niissä ollut paljon ihmisiä? Olen tänään menossa ystäväni kanssa ja pelottaa, että meitä katsotaan kieroon. Ja huomautan, että tykkään Robinin lauluäänestä, biiseistä ja persoonasta. En ole missään nimessä menossa keikalle "puumailemaan" :D -N24

Kommentit (10)

Vierailija

No se viime viikkoinenhan oli siinä mielessä onnistunut ainakin, että jengi oli ollut täysillä mukana. Parinkympin molemmin puolinhan siellä porukan ikä keskimäärin on, joten miksi ihmeessä sua katottais kieroon. The Cirkuksessa kai oli se ongelma, että narikka jumitti pahasti ja paikka oli viimeistä paikkaa myöten myyty loppuun, joten tungosta oli.

Vierailija

Olin paikalla. Taustatanssijat olivat yläosattomissa ja Robin oli yrittänyt muuttaa joitakin sanoituksiaan "aikuiseen makuun" sopiviksi eli toisinsanoen kaksimielisiä, amistasoisia törkeyksiä. Keikan hän aloitti sanomalla "legalize it" joka viittaa huumeiden sallimiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin paikalla. Taustatanssijat olivat yläosattomissa ja Robin oli yrittänyt muuttaa joitakin sanoituksiaan "aikuiseen makuun" sopiviksi eli toisinsanoen kaksimielisiä, amistasoisia törkeyksiä. Keikan hän aloitti sanomalla "legalize it" joka viittaa huumeiden sallimiseen.

ihan hevonhumppaa ja höpöhöpöjuttua

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No se viime viikkoinenhan oli siinä mielessä onnistunut ainakin, että jengi oli ollut täysillä mukana. Parinkympin molemmin puolinhan siellä porukan ikä keskimäärin on, joten miksi ihmeessä sua katottais kieroon. The Cirkuksessa kai oli se ongelma, että narikka jumitti pahasti ja paikka oli viimeistä paikkaa myöten myyty loppuun, joten tungosta oli.

Ovet aukes kymmeneltä ja vielä puoleen yöhön mennessä keikan alkaessa kaikki ei ollu päässy sisälle asti :D

Vierailija

Tänään ovet avataan klo 20 ja keikka alkaa klo 22 (tuskin on lämppäreitä...?). Eli pitänee mennä paikalle ehkä ysin aikoihin. En usko, että täällä on kauheaa ryysistä, koska ei ole loppuunmyyty. Suurin osa faneista varmaan menee saman paikan ikärajattomalle keikalle huomenna nauttimaan isänpäivästä :) -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tänään ovet avataan klo 20 ja keikka alkaa klo 22 (tuskin on lämppäreitä...?). Eli pitänee mennä paikalle ehkä ysin aikoihin. En usko, että täällä on kauheaa ryysistä, koska ei ole loppuunmyyty. Suurin osa faneista varmaan menee saman paikan ikärajattomalle keikalle huomenna nauttimaan isänpäivästä :) -ap

Jos viitsit niin käyhän kommentoimassa jälkitunnelmia :) Tiedä vaikka itekin eksyis jollekki k-18 keikalle joku kerta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos viitsit niin käyhän kommentoimassa jälkitunnelmia :) Tiedä vaikka itekin eksyis jollekki k-18 keikalle joku kerta.

Sen verran jälkitunnelmia että heittämällä paras keikka missä itse olen ollut aikoihin. Tiesin kyllä sen, että Robin on hyvä esiintymään ja karismaattinen, mutta ihan näin kovaan keikkaan en ollut henkisesti varautunut. Juuri siksi tämä tekikin niin suuren vaikutuksen kun ei oikein osannut varautua tuollaiseen meininkiin.  wow... olen myyty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Täällä olikin jo joku toinen ehtinyt kommentoida omia jälkitunnelmiaan, mutta lisäänpä nyt omianikin ajatuksia.

Olin itse siis Oulun K-18 -keikalla, joka ei ollut täysin loppuunmyyti, mutta hurjasti porukkaa kyllä oli. Ja myös minua vanhempiakin, joten turhaan hermoilin :) Tunnelma oli mieletön ja Robin lauloi livenä tosi hyvin (vaikka sanoikin äänen olevan painoksissa).

Vähän ehkä "häiritsi" se, että yleisö lauloi lyriikoita niin kovaa (=> olisin mielummin halunnut kuulla pelkkää Robinin hunajaista ääntä), mutta ymmärrän tietysti, että sanojen yhteislaulu kuuluu keikkatunnelmaan ja lisää fiilistä. :)
Yleisö oli tosi hyväkäytöksistä eikä kukaan töninyt tai örveltänyt.

Keikkapaikalla ei tarvinut jonotella sisäänpääsyä, narikkaa eikä ulospääsyä paria minuuttia kauempaa lähtiessä eikä tullessa, eli kaikki sujui smoothisti.

Robin oli mielettömän energinen lavalla, olin vain monttu auki miten sillä riittää virtaa. Robin veti myös paljon välispiikkejä eikä ollut mitään alatyylistä (kuten joku ketjussa sanoi Circuksen keikasta). Harmitti, etten ostanut lippua myös seuraavan päivän Oulun keikalle, mutta ensi kerralla sitten. Kaiken kaikkiaan oli tosi upea keikka ja arvostus Robinia kohtaan kasvoi entisestään :) -Ap

Vierailija

Joo, kokoajan Robin pössytteli lavalla jotain, mutta kai se oli vaan tupakkaa?

Pari biisiä lauloi kontaten lattialla aika sekavan oloisena. Puolen tunnin tauko, mutta manageri onneksi tuli kertomaan keikkaväsymyksestä, ei siinä sen ihmeempää ja homma jatkui.

Noi alastomat taustatanssijat tosiaan vähän ällistytti ja näytti siltä kun rumpali olisi masturboinut välillä!? Sen mitä muuten ehti kun jatkuvasti hörppi siitä litrasesta Russian standard vodkapullostaan.

Kikan "Pannaan käyrä taas kunnolla nousemaan" cover veto ja Ketchup song oli vähän outoja biisejä keikkasetissä, mutta muuten ihan kivasti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat