Suositelkaa eroherkkuja

Vierailija

Avomies jätti yllättäen. Viikonlopun hän on poissa, mutta ensi vuoden alkuun on asuttava saman katon alla. Itkettää niin kauheasti.
Aijon käyttää viikonlopun hyväksi, jotta olisin edes vähän reippaampi, kun hän tulee sunnuntaina kotiin. Lähden pian kauppaan ja aijon ostaa eroherkkuja, suositelkaa mikä olis hyvää, itse en tiedä kun hirveästi en yleensä herkkuja syö. Myös parhaita eroleffoja voi suositella, katson jotain netflixistä sitten kun mussutan herkkuja ja yritän saada elämän voittamaan. Kiitos ♡

Kommentit (4)

Vierailija

Haudutetut kasvisruuat jostain syystä lohduttaa mua ihmissuhdekriisissä. Ehkä kasvisruoka symboloi miehettömyyttä, miehestä luopumista. Pilkon esim. kesäkurpitsaa, munakoisoa, perunaa ja sipulia, ja kypsennän niitä pannulla hyvässä kreikkalaisessa oliiviöljyssä. Kun ne on imeneet tarpeeksi öljyä itseensä ja saaneet vähän väriä, laitan ne uunivuokaan ja peittelen hyvällä tomaattimurskalla (Muttin Polpa on hyvää). Uunissa kasvikset saavat itkeä rauhassa ja kokki punkkulasin äärellä. Tunnin, parin, kolmen kuluttua paistoksen voi ottaa pois. Rouhitaan mustapippuria ja merisuolaa. Mukaan murskataan aitoa fetaa. Nostellaan annos lautaselle ja ei itketä enää. Nainen tarvitsee vähintäänkin rasvaa (hyvää sellaista), jos ei rakkautta ole tarjolla. Rakkauskin tupsahtaa aikanaan eteen, kun ensin vahvistuu kreikkalaisen keittiön antimilla.

Vierailija

28. Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
29. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.
30. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä. -- Matt. 11

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat