Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies löi päätäni jääkaapin oven väliin kun riitelimme

Vierailija

Siitä että hän nuoli toisen naisen alapäätä. Oli kännissä juu, muttei se oikeuta tekoa. Sanoin keittiössä että tuollainen ei saa toistua ja hän paukutti päätäni jääkaapin oven väliin ja huusi että ole nyt jo hiljaa.

Kommentit (14)

Vierailija

Miesvihaprovo, huono sellainen. Ihanko vaan siis kumartelit kulmassa ja pidit päätäsi paikallaan siellä oven välissä?

Jotain yritystä edes näihin paskaprovoihin, kiitos.

Vierailija

Jos kertomus totta, häätö ja vähän äkkiä toiselle. Miksi otat asumaan moisen, joka ei sinusta oikeasti välitä, köyttää vain hyväkseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
4, emme ole naimisissa. Mies on 51v. Asunut minun kämpässäni kun omastaan sai häädön. Itse olen 27v.

ap

Ja tässä kohtaa meni se loppukin uskottavuus.

Vierailija

Nyt sitten sovintoseksiä, kun se on niin ihanaa! Niin ihanaa juuri tämän miehen kanssa, että sen vuoksi menettää vaikka päänsä.

Minä olen kateellinen, kun en ole koskaan tavannut miestä, jonka vuoksi olisin ollut valmis menettämään edes hiustukkoani, siis miehen väkivallan seurauksena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siitä että hän nuoli toisen naisen alapäätä. Oli kännissä juu, muttei se oikeuta tekoa. Sanoin keittiössä että tuollainen ei saa toistua ja hän paukutti päätäni jääkaapin oven väliin ja huusi että ole nyt jo hiljaa.

Meinaatko uhkailusta huolimatta antaa sen toistua?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat