Mies pyrkii pönkittämään itsetuntoaan lyttäämällä minua jatkuvasti...

Vierailija

Naljailee, haukkuu, vertaa muihin naisiin ja puhuu ikävästi. Kysyttäessä myöntää itsekin, että tekee näitä huonon itsetuntonsa takia. Olen kuulemma liian hyvä hänelle ja hän pelkää menettävänsä minut. Mies myönsi yrittävänsä "laskea minut maan tasalle", jotta en lähtisi muiden perään...

Minä puolestani kerron kuinka rakastan vain häntä ja ei mitään syytä huoleen. Tämä rauhoittaa tilanteen muutamaksi päiväksi ja taas sama haukkuminen alkaa. Tuntuu, etten jaksa vakuutella enää. Miksei mies voi vaan uskoa, että haluan juuri hänet ja hänen kanssaan olen onnellinen. Mitä tässä voi enää tehdä?

Muutoin suhde on oikein hyvä ja ihana, jossa molemmat viihtyvät. Mielestäni myös hyvin tasavertainen.

Kommentit (11)

Vierailija

Ihmeellinen logiikka miehellä. Mulla on todella huono itsetunto ja siksi kehun ja olen oikein hyvä kumppanille ettei se lähtisi etsimään muita.

Vierailija

Voi heletti taas tuota itsetunnolla ja sen puutteella ratsastamisen helppoutta!

Sano hänelle, että vaikkei se itsetunto paranisikaan, naljaileminen ja haukkuminen saa loppua heti, tai sitten lähdetään eri teille.

Jos kuitenkin haluat pysyä tuon kullannupun kanssa yhdessä, voit ruveta säännöllisesti kertomaan hänelle, että hän on aika heikko kokoonsa nähden, hänen vetelä pikku pötsinsä on aika ruma, naapurin miehellä näkyi vilahtavan saunan jälkeen aika komea jortikka ja seksiä saisi olla tästedes korkeintaan kerran kuussa, kun siitä on tullut aika vastenmielinen rutiini. Olette sitten ainakin tasoissa tuon henkisen väkivallan osalta.

Ja onnea valitsemallesi tielle.

Vierailija

Minä jaksoin tuota 5 vuotta, jotakuinkin 5 vuotta liikaa, mutten tajunnut silloin, mistä on kyse. Lopulta se paheni rajoittamiseen, taloudelliseen hyväksikäyttöön ja todelliseen ilkeyteen.

Loinen perässä?

Vaikutat siellä todella kateelliselta muille naisille ; et kestä edes kun mies käy toisella paikkakunnalla saatikka kahvilassa eikä häirntäsi takia edes kiinnostu. Et kykene lähestymään joten purat suunsoitoksi etäältä. yrität epätoivoisesti huudella muita mustasukkaiseksi vaikket kestä muita naisia.

Siinä olisi jo lasten- ja nuorisopsykiatrilla käyttöä jo aikuiselle naiselle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat