MÄ MEEN TÄNÄÄN NAIMISIIN!

Vierailija

iiiiik!!!!
viime hetken vinkkejä? miten kannattaisi käyttää viimeiset tunnit "vapaalla jalalla"?
iiiiiik kun jännittääääää :D

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Käyttäydy niin kuin ennenkin, ehdottomasti rentoudu ja itse nautin ainakin lasillisen pitämästäni kuohkarista.

Paljin onnea hääpäivänäsi! <3

Vierailija

Relax ja lasi kuohuvaa ennen toimitusta. Mitä vähemmän jännität, sitä enemmän nautit päivästäsi. Onnea ja pitkää liittoa sinulle. Muista että tästä se elämä alkaa ylä- ja alamäkineen, mutta onnistuessaan on kaiken vaivan arvoista.

t. 18v aviossa ollut

Vierailija

ettekö keksi mitään? mulla pyörii päässä kaikkea että mitä pitäisi vielä ottaa selville, jos mies salaakin minulta jotain pimeitä puolia että nyt vielä ehtis kysästä. Mut en keksi mitään mitä en tietäisi vielä.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko avioliitto järjestetty juttu, vai miten et ole suhteessa miehen kanssa vielä? Jos kerran on vapaa vielä?

no virallisesti nainen/mies on naimaton=sinkku kunnes on naimisissa

ap

Vierailija

Onneksi olkoon isosta päätöksestä . Rennosti vaan laittaudut hienoksi .
Ja muista pitää hauskaa hääyönä. Itse putosin kaksi kertaa sängystä ja paljon muuta jäi mieleen pysyvästi. Siitä aikaa kohta 10 vuotta

Vierailija

Jos esimerkiksi asutte yhdessä niin kyllä te avoliitossa olette, ja seurustellessakaan ei status kyllä ole sinkku.
Mahdatkohan haluta naimisiin ollenkaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos esimerkiksi asutte yhdessä niin kyllä te avoliitossa olette, ja seurustellessakaan ei status kyllä ole sinkku.
Mahdatkohan haluta naimisiin ollenkaan?

Haluaa että saa päivän prinsessana ja päivittää fb:hen ihkuja kuvia. Niin ja vetää kunnon kännit. Hyvältä tuurilla löytää jo illan aikana uuden sulhasen että saadaan viimeistään kesähäät.

Vierailija

Viimeiset tunnit on hyvä käyttää av:llä. Ja tulla sitten heti päivittämään tilannetta häiden jälkeen. Ja viimeistään hääyön jälkeen, ellei peräti jo yöllä, on syytä päivittää tilanne av:lle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat