Onko Helsingin kaikkien lähiömetroasemien ympäristö slummiutunut?

Vierailija

???

Kommentit (7)

Vierailija

Tietysti. Ja lisää slummia rakennetaan länsimetron varrelle. Nukkuvat ja syrjäytyneet paikkakunnat kehä kolmosen ulkopuolella ovat ehdottomasti vähemmän slummiutuneita. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jospa lopetettais tämä paskanjauhanta jo alkuunsa? Suomessa ei ole mitään slummeja.

Eipä. T. Kontulan ja Mellunmäen ghetoissa asunut

Vierailija

Ainoa slummiutunut on se mellunmäen haara metrosta. Siinä Vuosaareen haarassa on ihan siistit ne metron ympäristöt, rastilassa ja vuosaaressa molemmissa on uudempaa ja kalliimpaa asutusta siinä metron välittömässä läheisyydessa. Slummit löytyvyt lyhyen matkan päästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa lopetettais tämä paskanjauhanta jo alkuunsa? Suomessa ei ole mitään slummeja.

Et sitten ole käynyt pariisin tai new yorkin lähiöissä (puhumattakaan intian) jos sun mielestä Kontula ja Mellunmäki on ghettoa? 

rengasmatka

Pienet on ollut ympyrät, jos Mellunmäki on ghettoa. Kannattaisi varmaan vähän "kiertää muolimaa", voisi ymmärrys lisääntyä. Itse asun Itäkeskuksessa ja näkemäni perusteella tämä on luksusta mitä joissain oloissa voisi vain haaveilla.

Asumassani asunnon kokoisessa asuu koko suku ja pyykit on ripustettu kuivumaan narusta ikkunoista ulos. Ja tämä ei ole pahimmasta päästä ollenkaan. Tutustu vaikka Intialaisten maatyöläisten oloihin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä asun täällä Kontulan "Ghetossa". Mä olen myös nähnyt maailmaa muuallakin kuin turistirysissä.

Kontula vastaa pahimillaan ehkä jotain Pariisin vähän huonompaa aluetta. Slummia siitä ei saa tekemälläkään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat