Esittäjästä

Vierailija

Moi kaikki,

Eli löysin tällaisen biisin YouTubesta, itse tykkään tosi paljon. Onhan tää vähän creepy... Mutten siis tiedä kuka tän esittää. Osaisiko kukaan teistä sanoa, kuka tän laulaa? Linkki: https://youtu.be/8gLROcqKJDE

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
heh, taitaa olla sun oma biisi :D

Minkä takia toiset ihmiset voi kysellä keskustelupalstoilla esittäjien/kappaleiden nimiä, kun mä saan aina tällaisia vastauksia? Mun mielestä keskustelunavaukseni oli ihan asiallinen.

-Ap

Kauna

Luulen että toi on jonkin leffan soundtrack, kun on noin lyhytkin. Mulle itelle tulee mieleen vanhempia kauhuleffoja kuten Kauna yms. mut en uskalla varmaksi sanoa. Kannattaa vaan kahlata videoita ahkerasti ja toivoa että saat selville :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minkä takia toiset ihmiset voi kysellä keskustelupalstoilla esittäjien/kappaleiden nimiä, kun mä saan aina tällaisia vastauksia? Mun mielestä keskustelunavaukseni oli ihan asiallinen.

-Ap

Ap, älä nyt hikeenny :D Olihan toi vähän ikävä vastaus, mut ei siinä nyt riitaa varmaan kuitenkaan haasteta.

Vaikka onhan se kieltämättä outoa, että vaikka täällä ihan nimettöminä ja tuntemattomina kirjoitellaan niin silti aina joskus pitää solvata kuin vanhoja vihamiehiä...

Vierailija

Tämä nyt vähän eksyi aiheesta :D

Asiaan, en siis tiedä esittäjää mutta kaunis ääni on!
En usko että on suomalainen, mutta kannattaa siis vaan selata niitä tuon kappaleen kautta löytyviä videoita, jos vaikka tärppää!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

jos sun pitää aukoa päätäs, niin älä tee sitä täällä. oon selannu monta keskustelua, ja kaikissa jossain välissä tulee joku nälvimää ilman syytä. kun sä et edes tunne ihmisiä joiden kanssa sä täällä keskustelet, nii mikä on sun motiivis tollasii asiaan kuulumattomiin kommentteihi? oli pakko puuttuu, mut oma kone ei näytä linkkejä. jatkakaa...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat