Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te joilla on poika / poikia. jos tyttöystävä tulee raskaaksi

Vierailija

niin yritättekö saada aborttia vai annatteko asian olla?

Kommentit (15)

Vierailija

Siis että pojan äidin pitäisi yrittää painostaa tyttöystävää aborttiin? Eiköhän se päätös ole ihan jonkun muun tehtävä. Kuulostaa kuvottavalta pelkkä ajatuskin.

Vierailija

Jos lapsi on alle 17v niin vanhempi voi kertoa mielipiteensä, jos 18+ niin vanhempi ei sano mielipidettään kuin pyydettäessä. Ne lapset on vaan lainassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi on alle 17v niin vanhempi voi kertoa mielipiteensä, jos 18+ niin vanhempi ei sano mielipidettään kuin pyydettäessä. Ne lapset on vaan lainassa.

Taitaa olla kuitenkin enemmän tytön vanhemmilla sanomista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaadin isyystestin ennen jatkotoimenpiteistä päättämistä.
Sen saa vasta, kun lapsi on syntynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mielipiteen kertominen ei ole käsky ja äidillä on se suurin sanavalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mielipiteen kertominen ei ole käsky ja äidillä on se suurin sanavalta.

Mun mielestä abortti on semmoinen asia, josta ei tarvitse ulkopuolisten kauheasti mielipiteitä antaa. Ellei kysytä.

Vierailija

Ei kumpikaan vaihtoehto. Poika ja tyttöystävä saisivat tehdä ratkaisunsa yhdessä ja yrittäisin parhaani mukaan sitten tukea heitä, oli päätös mikä hyvänsä. Jos he päätyisivät pitämän lapsen, muistuttaisin tietysti että he ovat lapsen vanhempia ja ensisijaisia huoltajia, ja että isovanhemmat ovat vain taustatukena.

Vierailija

Tukisin, mikä nyt ikinä olisikaan ratkaisu. Olen kyllä yrittänyt valistaa etukäteen, ettei tämmöistä pääsisi tapahtumaan. Mutta ainahan tuo riski on olemassa. Äidiksi en mahdolliselle jälkikasvulle alkaisi, olisin mummo, enkä siis lapsen pääasiallisin hoitaja.

Vierailija

Noiko on vaihtoehdot?

Mä haluaisin tutustua tyttöön paremmin ja luoda jonkinlaista luottamusta meidän välille, lisäksi olisin aika kiinnostunut mun tulevasta lapsenlapsesta. Olisi mukavaa, että tyttö voisi kääntyä minun puoleen, jos tarvitsee apua, ja että tytöstä tuntuisi luontevalta kysyä sitä myös minulta, eikä vain esim. omalta äidiltään.

Vierailija

Sanoisin pojalleni "olet mahtava siitossonni, jatka samaa rataa, ethän kuitenkaan unohda että pitää jatkaa auman uimahalliin paskontaa"
-IISAK SONNI

Vierailija

Poikani ja hänen tyttöystävänsä häät ovat vasta ensi kesänä ja - vaikka vanhanaikainen olenkin - ei maailmani kaatuisi, vaikka ensimmäinen lapsenlapseni syntyisikin avioliiton ulkopuolella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat