Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patologiset valehtelijat tänne! Kaipaan vertaistukea.

Vierailija
06.11.2015 |

Eli lyhyesti: Olen patologinen valehtelija. En ole puhunut asiasta muiden valehtelijoiden kanssa, joten tein tämän keskustelun. Aihe kiinnostaa minua ihan älyttömästi.

Eli, muutama kysymys: Oletko jäänyt kiinni? Minkälaisista asioista valehtelet? Miksi? Miten valehtelu vaikuttaa elämääsi?

Itse olen naimisissa. Vain miehelleni ja äidilleni olen kertonut. Mies tuntuu ymmärtävän minua joten kuten, äiti ei juurikaan.

Valehtelen hyvin erilaisista asioista huomaamattani. Valhe pääsee suustani yhtä helposti kuin totuus normaalilta ihmiseltä. Saatan sanoa käyneeni Prismassa, vaikka kävinkin k-kaupassa. Suurin osa valheista on tällaisia ns. "harmittomia". Toisinaan saatan lipsauttaa jotain suurempaa. Mieheni esimerkiksi luulee, että olen ollut ennen tapaamistamme kihloissa toisen miehen kanssa, ja että asuimme vuosia yhdessä. En tiedä, kerronko koskaan totuutta.

En haluaisi olla valehtelija. Se tekee elämästä todella raskasta, sillä useimmat eivät valheita hyväksy. Vihaan toisinaan itseäni, mutta en voi tehdä asialle juuri mitään. En manipuloi ihmisiä tai tavoittele omaa etuani, eikä se vaikuta juurikaan normaaliin elämääni. Vain todella harvoin jään kiinni, yleensä miehelleni.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän