Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unohdin 3-vuotiaan nukkumaan päiväunia liian myöhään, kannattaako herättää vielä, apua!

Vierailija

Oho, lapsi meni nukkumaan viiden maissa kun hän oli ulkoilun ja ruon jälkeen niin väsyneen oloinen. Havahduin nyt vasta työn... ok, netflixin ja kahvikupin ääreltä siihen, että kellohan on yli seitsemän! Pitäisikö herättää muksu vai annanko nukkua? Entä jos "aamu" koittaa vaikka neljältä? D:

t. yleensä ihan hyvä äiti

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsi ei nuku lounaan jälkeen?

On varmaan hiljalleen lopettamassa päiväuniaan kun uni ei vaan tule aiemmin, yleensä vain tällaisina päivinä kun ollaan käyty pari kertaa ulkona metsässä pomppimassa. :)  Vinkkejä otetaan vastaan, jos jollakin sattuisi olemaan tähän jotain ajatusta!

Mahdollinen kello neljän lauantaiaamu rupesi pelottamaan, joten en uskaltanut antaa nukkua pidempään. Menin silti helpoimman kautta eli pyysin miestä herättämään lapsen, ja otin itse lisää kahvia. Kiitos avusta AV! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsi ei nuku lounaan jälkeen?

On varmaan hiljalleen lopettamassa päiväuniaan kun uni ei vaan tule aiemmin, yleensä vain tällaisina päivinä kun ollaan käyty pari kertaa ulkona metsässä pomppimassa. :)  Vinkkejä otetaan vastaan, jos jollakin sattuisi olemaan tähän jotain ajatusta!

Mahdollinen kello neljän lauantaiaamu rupesi pelottamaan, joten en uskaltanut antaa nukkua pidempään. Menin silti helpoimman kautta eli pyysin miestä herättämään lapsen, ja otin itse lisää kahvia. Kiitos avusta AV! :)

Kuinka pitkään taaperosi oikein yleensä valvoo iltaisin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Menee yleensä nukkumaan puoli yhdeksän ja yhdeksän välillä, joskus kahdeksaltakin. Näin myöhään ei ole ennen nukkunut päiväunia, oli ihan mun moka kun jäin netflixin pauloihin kun kerrankin oli päivällä tilaisuus katsoa. :) Nyt lähti isänsä kanssa pihalle taskulamppujen kanssa, ihan hyväntuuliselta vaikutti vaikka vähän pöllämystyneenä heräsikin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Menee yleensä nukkumaan puoli yhdeksän ja yhdeksän välillä, joskus kahdeksaltakin. Näin myöhään ei ole ennen nukkunut päiväunia, oli ihan mun moka kun jäin netflixin pauloihin kun kerrankin oli päivällä tilaisuus katsoa. :) Nyt lähti isänsä kanssa pihalle taskulamppujen kanssa, ihan hyväntuuliselta vaikutti vaikka vähän pöllämystyneenä heräsikin.

Ok, hyvältä kuulostaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat