Miksi joillekin miehille on äärimmäisen kova pala se että nainen osaa tehdä jotain "miesten juttuja"?

Vierailija

En nyt osannut otsikkoa paremmin muotoilla, mutta miksi se on joillekin miehille turn off että nainen osaa tehdä jotain ns. miesten juttuja? Esim. työskentelee autokorjaajana tai kone- ja metallialalla? Osaa tehdä remonttia? Ajaa moottoripyörällä? Osaa itse korjata autoaan? Miksi se on joillekin miehille niin kova pala? Jotkut miehet ajattelee että hei, hieno homma! Mutta hitosti on niitä jotka juoksee heti pakoon jos nainen on "liian miehekäs". Ottaako se itsetunnon päälle niin paljon jos vaikka nainen osaa korjata autoa paremmin kuin mies?

Kommentit (14)

Vierailija

Kai se käy itsetunnon päälle. Musta tollanen muija ois hyvä, koska en ite osaa mitään "perinteisiä" miesten hommia vaan oon enemmän ajattelijatyyppiä

Vierailija

Uliuliuliiiiuuuu.

Kyllähän noissa hommissa useimmiten on ne miehekkäämmän näköiset "naiset",

joten eiköhän se ammatti/harrastus/taito ole sinunkin kohdallasi murheista pienin.

Vierailija

Mulle on ikuisesti jäänyt mieleen isäni sanat, kun pyysi mopoa "ei tytöt mopoilla ajele" tai halusin amikseen autonkorjaajaksi "ei sua kukaan palkkaa". Isäni oli sovinisti, joten veikkaan sovinismia syyksi.

Vierailija

En ikinä lakkaa olemasta katkera, ettei minun annettu edes yrittää opetella ajamaan traktoria. Terveisin traktoriyrittäjän tytär, josta tuli insinööri. 

Vierailija

Ei se ole mikään "kova paikka" vaan lähinnä sellaista myötähäpeän sekaista tunnetta, kun nuo jutut ei oikeasti onnistu niin hyvin kuin miehiltä vaan vähän sinne päin. Kohteliaita kun ollaan, niin ei lähdetä ruotimaan sen syvemmin.

Vierailija

Miksi naisille on kova pala jos mies käyttää enemmän aikaa meikkaamiseen kuin nainen, maalaa kyntensä, käyttää isoja korvakoruja, sheivaa säärensä jne jne jne

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En nyt osannut otsikkoa paremmin muotoilla, mutta miksi se on joillekin miehille turn off että nainen osaa tehdä jotain ns. miesten juttuja? Esim. työskentelee autokorjaajana tai kone- ja metallialalla? Osaa tehdä remonttia? Ajaa moottoripyörällä? Osaa itse korjata autoaan? Miksi se on joillekin miehille niin kova pala? Jotkut miehet ajattelee että hei, hieno homma! Mutta hitosti on niitä jotka juoksee heti pakoon jos nainen on "liian miehekäs". Ottaako se itsetunnon päälle niin paljon jos vaikka nainen osaa korjata autoa paremmin kuin mies?

Ei ota itsetunnon päälle kun ei kiinnosta autot ja moottoripyörät, mutta haluan naisellisen naisen, enkä mitään wannabe-mies-naista.

Vierailija

Olisi tosi mukava, jos rouva huoltaisi edes polkupyöränsä. Olen tarjoutunut opastamaan, mutta ei käy. Muista teknisemmistä vimpaimista on turha edes keskustella.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat