Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Insinöörikaverini on varmaan tyhmin ihminen jonka tiedän. Minkälaisia muiden inssitutut on?

Vierailija

Kyseessä siis nuori inssimies, joka on täysin kädetön monessa käytännön asiassa. Autolla ajokin on hänelle sellainen taidonnäyte, etten tiedä uskallanko mennä enää hänen kyytiinsä. Esim väistelee muita, koska luulee hänellä olevan kolmio, vaikkei ole. Pari kertaa oon joutunut hänen kyydissään ihmettelemään, miksi hän jää johonkin risteykseen maleksimaan vaikka muiden kuuluisi väistää meitä. Sitten kun ääneen sanoin "meillä on muuten se etuajo-oikeus, noilla muilla kolmio" niin kaveri sanoo ettei muistanut. :D Joo tuttu kaupunki kyseessä ja näin, monet varmaan ajaakin tuttuja teitä muistin varassa, mutta siis miksi helvetissä ei sitten katso niistä liikennemerkeistä kuinka ajetaan, jos ei muistakaan itse ulkoa? wut?? :DDD

Tässä oli nyt vaan yksi esimerkki tästä kaverin kädettömyydestä, ja lisää löytyy vaikka millä mitalla. Ihmettelen tässä vaan, että kuinka hän on insinööriksi päässyt, kun moni asia ei kuitenkaan luista? Vai onko hänen kaikki älykapasiteettinsa jossain siellä matematiikan maailmassa, eikä logiikkaa riitä enää käytännön asioihin? Vai mitä helvettiä? Osaisiko joku sanoa et mistähän tässä on kyse? :D Mua vaan mietityttää ja ihmetyttää tää kaveri. Olisi kiva saada tietää et jos tää onkin joku inssien "juttu"? :D Onko muiden inssitutut tälläisiä? vai onko mun kaveri vain "uniikki lumihiutale"...?

Kommentit (10)

Vierailija

Heh. Siis eihän se ole mikään älykkyyden merkki jos on päässyt inssiksi. Monethan heistä ovat ihan täysiä tumpeloita.

Vierailija

Ootko yhtään perehtynyt siihen minkälainen kuski von Neumann oli? Kuitenkin yksi kaikkien aikojen älyköistä

Vierailija

Mies ja melkein kaikki sen kaverit ovat insinöörejä. Tosi käteviä käsistään, rakentavat itse talonsa ja korjaavat autonsa, osa tekee huonekalujakin ja usempi on tehnyt veneen, joillakin on ralliautoja, moottripyöriä yms. teknisiä harrastevälineitä.

En kyllä millään keksi mitään yhtestä negativista tekijää heille.

Vierailija

Minun mieheni on insinööri yhdeltä koulutukseltaan ja hän on älykkäin ja tasapainoisin ihminen, jonka tunnen.

Hänellä on myös maalaisjärkeä kirjaviisauden lisäksi. Koskaan meille ei ole tarvinnut hankkia ulkopuolista korjaajaa. Ei kodinkoneille, autoille, rakennuksille tai millekään muullekaan.

Vierailija

Inssit ön pässejä, tippainssit vielä tyhmempiä käytännön asioissa. Kattokaa nyt vaikka tota Sipilää: kun yksi tapa on tehonnut siellä omassa firmassa iin täytyyhän sen tehota hallituksessakin. "Miten niin eri asia?"

Vierailija

Aika keskiluokkaisia perusihmisiä. Ei sanottavaa oikein suuntaan eikä toiseen. Ehkä tavanomaista älykkäämpiä kuitenkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat