*****ELOHIIRIEN perjantai******
Kommentit (24)
Täytyy tänään kurkkia tänne yhtenään,kun huomenna en pääse ollenkaan ja sunnuntainakin vasta illalla. Kummasti sitä on jääny koukkuun näihin sivuihin ja pitää joka päivä päästä lukemaan teidän kuulumiset.
Maidontulosta joku kyseli. Miulla on alkanu maitoa herumaan molemmissa raskauksissa varmaan puolenvälin paikkeilla. Joudun töissä nostelemaan asiakasta niin,että otan hänet tiukalla otteella syliin (painaa noin 50 kg ja on ihan veltto) ja siinä tilanteessa rinnat painuu näin raskaana ollessa aika kivuliaastikin lyttyyn ja herkästi paita kastuu. Muistan yllättyneeni esikoisen kohdalla tosi paljon,mutta nyt osaan jo varautua siihen,että liivinsuojien käyttö on alotettava jo raskausaikana ainakin työvuorojen aikaan.
Lapsiluvustakin joku kysy. Mie oon aina halunnu kolme lasta. Miehelle ois kakskin riittäny mainiosti. Ite oon ainut lapsi ja miehellä on yks veli. Jos kaikki menee hyvin ja tää kolmas lapsi maailmaan saadaan niin se on sit siinä ellei jotain vahinkoja/ylläreitä satu tai mies vaihdu(mitä en kylläkään toivo!). Jos mies ois hieman pitkäpinnaisempaa sorttia ja rahatilanne ois parempi ni mie voisin kyllä ajatella vielä neljättäkin..
Sit vielä niistä Olympiakisoista. Eli varmaan tulee joitain lajeja katottua, sellasia missä suomalaisilla on mahollisuus pärjätä. Nythän ne tulee ihan mukavaan aikaankin,ni ei tarvii keskellä yötä kattoa.
Mukavaa viikonloppua!
Hipsuhiiri ja Pipana 14+5
Joo-o kirjoittelinpa minäkin tänne pitkän viestin (eka kun oli) ja tietty kävi niin kuin seuraavasta lainauksesta voi lukea. Viesti katosi mystisesti. Kyllä sapettaa! Nyt ei ole enempää aikaa ja kokeilen uudelleen myöhemmin paremmalla tuurilla.
Hyvää viikonloppua kaikille odottajille!
Arielina 14+0
En muista olenko tästä aikaisemmin kirjoitellut...en tiedä onko vika minussa vai järjestelmässä...kun minulle on usein käynyt niin että kun painan ok nappia tulee harmaa sivu jossa lukee kirjoita jotakin otsikko kenttään ja palaa kun painaa palaa täppiä ohjelma heittää viestin kirjoitukseen, mutta on poistanut kirjoittamani viestin ja kyllä sapettaa...
[/quote]
Tänään on ollu hektinen päivä ja vasta nyt näin iltasella kerkesin koneenkin ääreen. Onnea vaan Pantoufle(ko?) joka pääsee huomenna miehen kanssa vapaalle. Meillä oli ukon kanssa hotellihuone varattuna ja pöytä Nuevosta huomiseks mut lapsenvahti (anoppi) on ollu jo useamman päivä ripulissa eikä tänään osoittanut mitään helpottamisen merkkejä. Niinpä jouduttiin siirtämään tuo vapaailta/yö muutaman viikon päähän :(
Koralliriutalle:Mulla on tammikussa 2005 syntynyt tyttö. Kaikki vaatteet oon säästäny tätä nelosta varten, saa nähdä onko se tyttö vai poika. Jotenkin mulla on enemmän poikafiilis, oireet on ollu enemmän sellaisia kuin poikaa odottaessa. Jos nuo lasten vaatteet on semmoisia jotka kumpaakin miellyttävät niin miksei niitä vois harkita vaihtavansakin ;)
Lapsiluvusta: Mä olen jostain peruskoulusta lähtien sanonu et teen neljä lasta :)
Peeveli rv 13+0 ja lapset, 05,00,94
Minäkin sitten vihdoin yritän ehtiä pinoutumaan, aikaisemmin en ole sitä tehnyt. Teillä oli juttua äitiysvaatteista, viime raskaudessani en niitä paljon ostanut, mutta oletan pärjääväni muutamilla äitiyshousuilla, netin kautta tilasin tuossa jo muutama viikko sitten pari uutta paitaa ja ne saa näillä näkymin riittää mikäli en innostu jollakin kauppareissulla ostamaan lisää...
Vaatteista muuta, niin oliko täällä elohiirissä sellaisia kenellä lapsi syntynyt 2005 tai 2004? Lähinnä siksi kyselen kun meillä esikoinen joka syntynyt 2005 ja ajattelin että mikäli tämä elokuun tulokas on eri sukupuolta niin olisi mukava vaihtaa päittäin jonkun teidän kanssa vauvan vaatteita, meillä kun suurin osa vauvan vaatteista on poikien värisiä.
koralliriutta 13+4