Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokralla asuvat, onko teillä lemmikkejä?

Vierailija

"Ei saa pitää lemmikkejä" lukee kaikissa asuntoilmoituksissa, ainakin niissä joita välitetään jonkin firman kautta. Onko tämä kuitenkin ihan vaan neuvottelukysymys? Kokemuksia? Missä vaiheessa lemmikistä pitäisi puhua kun menee asuntoa katsomaan...

Kommentit (8)

Vierailija

Lemmikit kannattaa pitää salaa. Muutenkin on vaikea löytää kämppää, ei kannata tehdä lisää ongelmia.

Vierailija

Mä olen aina soittanut ennen hakemuksen laittamista, että onko kielto ehdoton. Aika usein sen pystyy neuvottelemaan :) Älä vie salaa, voi tulla seuraavalle asukkaalle tukalat oltavat jos sattuu olemaan allerginen.

Vierailija

2 koiraa. Ja aina olen asunut asunnoissa, joissa on ilmoituksessa ollut että ei lemmikkejä. Useimmiten asia on kuitenkin ihan täysin neuvoteltavissa. Olen sanonut aina heti, että mulla on 2 koiraa, mutta ovat pieniä, aikuisia ja sisäsiistejä. Olen myös tarjoutunut maksamaan vähän isomman vuokratakuun, jos omistaja pelkää tuhoja koirista. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lemmikit kannattaa pitää salaa. Muutenkin on vaikea löytää kämppää, ei kannata tehdä lisää ongelmia.

Vierailija

Kyllä noita lemmikkiasuntoja ainakin vuokraovi.comissa löytyy, kun laittaa hakuehdoksi "lemmikit sallittu".

Vierailija

Monet ilmoitukset on välitysfirmojen jotka ei kiireessään edes jaksa kysellä tuota vuokranantajilta vaan laittaa suoraan ei sallittu. Mutta jos välittäjä ei anna keskustella suoraan vuokranantajan kanssa niin sitten ei voi mitään

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat