Lue keskustelun säännöt.
Uudet vaalit?
06.11.2015 |
Voisi olla hyväkin?
Sipilä ja keskustan konnalauma yrittää ajaa vain omaa etuaan. POIS!
Stubb. POIS!
Soini. Paljon melua tyhjästä. POIS
SDP. EI
Vas. EI
Vihr. EI
Rkp. EI
KD. EI
Miten Suomessa voi olla noin paskoja puolueita? Vai hakeutuuko noihin hommiin vain pahimmat mulkut?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla