Onko muilla koskaan kasvojen/kehon alueella pulputtavaa tai nykivää tunnetta?

Vierailija

Itsellä on samasta kohtaa nyt useaan kertaan pidemmällä aikavälillä tuntunut ''elohiiri'' kaulan imusolmukkeen ja leuan kohdalla. Varmaan kuolen tai jotain?

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsellä on samasta kohtaa nyt useaan kertaan pidemmällä aikavälillä tuntunut ''elohiiri'' kaulan imusolmukkeen ja leuan kohdalla. Varmaan kuolen tai jotain?

Yleensä siis ilmaantuu syödessä tai miltei heti sen jälkeen.

Vierailija

Minulla on huonoja uutisia, ap. Tuohon ei ole mitään parannuskeinoa. Tulet varmuudella kuolemaan. Lääkärinä annan sinulle korkeintaan 80 vuotta elinaikaa.

Vierailija

Minulla on elohiiriä ihan joka puolela kehoa. Lääkäri epäili kilpirauhasen vajaatoimintaa ja syön nyt Thyroxinia 5 viikkoa.. Ei ole nykiminen kyllä hävinnyt..

Vierailija

Mulla on myös ympäri kehoa elohiirtä. Välillä on kausia, etei sitä ole ollenkaan ja välillä taas voi kuukausitolkulla nykiä ihan taukoamatta jostakin kohdasta, päästä varpaisiin ihan missä lihaksessa tahansa. Kävin tästä ensimmäisen kerran neurologilla v. 84, toisen kerran v. 94 ja kummallakin kerralla oli sama diagnoosi: stressi. Siis yli 30 vuotta on elohiiri vaivannut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on elohiiriä ihan joka puolela kehoa. Lääkäri epäili kilpirauhasen vajaatoimintaa ja syön nyt Thyroxinia 5 viikkoa.. Ei ole nykiminen kyllä hävinnyt..

Multa ollaan mitattu jokunen vuosi-pari sitten kilpirauhasarvot, mutta olivat kuitenkin ''normaalit''.

Vierailija kirjoitti:
B-vitamiini auttaa minulla.

Huomaan aina noista elohiiristä ja aftoista, että B-vitamiinia pitäisi napsia.

Olen tosiaan jättänyt jostain syystä monivitamiinit ottamatta, katotaas viikon päästä onko olo kohentunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Multa ollaan mitattu jokunen vuosi-pari sitten kilpirauhasarvot, mutta olivat kuitenkin ''normaalit''.

Vierailija kirjoitti:
B-vitamiini auttaa minulla.

Huomaan aina noista elohiiristä ja aftoista, että B-vitamiinia pitäisi napsia.

Olen tosiaan jättänyt jostain syystä monivitamiinit ottamatta, katotaas viikon päästä onko olo kohentunut.

Mitä tarkoitat ''normaaleilla''? 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat