Minusta ja kaveristani sanottiin baarissa "Vit** mikä sikanaama mutta onneksi tuo toinen on nätti"

Vierailija

Eli minua kutsuttiin sikanaamaksi ja kaveria nätiksi. Totta että hän on nätti mutten tiennyt olevani hänen rinnallaan näin karmea. Minulla on aika kulmikkaat kasvot ja iso pää, pysty nenä. En taida poistua taas kotoani vuoteen muuta kun töihin.

Kommentit (8)

Vierailija

Kaikilla ei nähtävästi ole suodatinta suussa - kertoo enemmän heistä kuin sinusta. Ällöttää ihmiset jotka eivät osaa pitää suutaan kiinni jos ei ole mitään asiallista sanottavaa. Älä suotta ota itseesi, tuollaisia idiootteja tapaa nykyään enemmän ja enemmän vaikka naamassa ei vikaa olisikaan - ollaan niin itseriittoisia ja täydellisiä.

Vierailija

Eikös noi realityohjelmat ole täynnä tuonkaltaisia tolloja, osa tietty esittää, mutta osa oikeasti elää jossain harhoissa kuvitellen itsestään liikoja. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viina on viisasten juoma, baarit on vähän kuin Korkeasaaren apinataloja, meno sen mukaista.

M39

Sloganiasi vähän muokaten: Viina on viisasten juoma mutta menee se päähän tyhmemmillekkin. Näillä sanoilla kaverini veli lohdutti häntä baarimokailujen jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viina on viisasten juoma, baarit on vähän kuin Korkeasaaren apinataloja, meno sen mukaista.

M39

Sloganiasi vähän muokaten: Viina on viisasten juoma mutta menee se päähän tyhmemmillekkin. Näillä sanoilla kaverini veli lohdutti häntä baarimokailujen jälkeen.

Ex piti minua kusipäänä kun baarissa tavattiin ensimmäisen kerran, juttelin jälkikäteen samassa baarissa hänen kanssa selvinpäin ja totesi vain, että sähän oot kuin eri ihminen, siitä se suhde sitten alkoi. Vanhemmiten on nykyään kännissäkin ihan sama  ihminen, nuorempana piti olla joku show koko ajan päällä.

Vierailija

Ehkä tuo tilanne kertoi enemmän tuosta tanssilattioiden auervaarasta kuin sinusta ja sinun ulkonäöstäsi. 
Mietipä, jos tuo samainen heebo olisi laukonut samanlaisia nerokkuuksia illallispöydässä isommassa seurueessa. Enemmän hän olisi nolannut itsensä kuin sinut. :) 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat