Ryhmätyössä muut suuttuivat poissaolostani!?

Vierailija

Todella inhottavaa! Ryhmätyössä olin kerran (!) poissa sairauden vuoksi ja muut ryhmäläiset suuttuivat tästä! Ilmoitin tästä poissaolosta samana aamuna ja sanoin, että voin tehdä osani etänä. Nyt olen tehnyt koko lopun ryhmätyön yksin, koska he eivät vastaa viesteihini tai saavu tunnille paikalle. Ilmeisesti koska olin yhden kerran kipeänä, niin he kuvittelevat voivansa nakittaa koko työn mulle.

Ryhmätyöt on suolesta!!

Kommentit (15)

Vierailija

Voihan se olla että muut on lopettaneet kurssin joten teet sitten ryhmätyön yksin. Muista sanoa palauttaessa että olet tehnyt hommat itse ilman muiden apua niin ei tule suoritusmerkintöjä muille.

Vierailija

En nyt tiedä uskoisinko kertomustasi, mutta siihen kyllä voin yhtyä että ryhmätyöt on suolesta varsinkin epämotivoituneiden ihmisten kanssa.

Vierailija

Minä yliopistolla aina tein kaikki ryhmätyöt yksin. En vaan jaksanut sitä että täytyisi sopia niitä tapaamisia ja ties mitä. Helpompi hoitaa yksin vaikka toki onkin enemmän hommaa. Eikä ole sitä riskiä että muu ryhmä päättääkin lopettaa koko kurssin, ja sitten yllättäen jää yksin tekemään.

Vierailija

Ilmeisesti on ihan tavallista, ettei edes vaivauduta ilmoittamaan ettei olla suorittamassa kurssia loppuun? Tosi rasittavaa.. Kyllä noi muut oli ryhmätyössä kuitenkin 1/3 aikaa mukana, joten tottakai saavat suoritusmerkinnän.

t. ap

Vierailija

Oletko muutenkin sellainen kaikesta laistaja? Jos tapanasi on lintsata ja perua usein muutenkin, niin en ihmettele, ettei sua uskota. Jos oli harvinaisempaa, niin sitten en ymmärrä.

Ja joka tapauksessa aika lapsellista käytöstä muulta ryhmältä, kyllä aikuisten pitäisi pystyä puhumaan suoraan.

Ai että, ei ole kyllä ikävä omia amk-ryhmätyöaikoja. AINA ne tuntui menevän jotenkin vituiksi, ja samat ihmiset teki kaiken työn.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti on ihan tavallista, ettei edes vaivauduta ilmoittamaan ettei olla suorittamassa kurssia loppuun? Tosi rasittavaa.. Kyllä noi muut oli ryhmätyössä kuitenkin 1/3 aikaa mukana, joten tottakai saavat suoritusmerkinnän.

t. ap

Ei siitä ryhmätyöstä kyllä tule suoritusmerkintää jos sitä ei ole viimeistelemässä ja palauttamassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä ryhmätyöstä kyllä tule suoritusmerkintää jos sitä ei ole viimeistelemässä ja palauttamassa.

No mutta kato Porvoon yliopistossa onkin eri säännöt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ala-asteellako opiskelet vai missä on noin naurettavaa meininkiä....

Mulla on ap:ta vastaavia kokemuksia amk:n linjalta, jonne sisäänpääsyprosentti vaihtelee 15-20 % välillä. En halua tietää kuinka epämotivoituneita ne ihmiset olisi olleet, jotka eivät päässeet opiskelemaan...

Prototyyppi
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Mä luulin että toi oli ihan vakiokuvio ryhmätöissä. Tein tuosta syystä kaikki ryhmätyöt, mitkä vain sai tehdä, yksin.

Jos ei vinguttu yksittäisestä sairauspoissaolosta ja oman osuuden etänä tekemisestä niin sitten siitä että joku oli joutunut kirjoittamaan kaksi kappaletta enemmän kuin toinen. Pahin näistä mun kokemista ryhmätyövalittajista lähti pariinkin otteeseen etelään lomalle kun sai lomamatkat aina niin halvalla sesongin ulkopuolella...Jaksoi kuitenkin äänekkäimmin valittaa muista ryhmän jäsenistä.

Vierailija

Minäkin teen kaikki ryhmätyöt yksin. En siksi, että olisin ertyisen epäsosiaalinen, vaan siksi etten jaksa turhanpäistä vääntöä pikkuasioista. Yksin voin tehdä työtä juuri silloin kun se itselleni sopii, ja olen tuottavimmillani iltaöisin.

Vierailija

Huh, omalla alallani ei juuri koskaan saanut tehdä ryhmätöitä yksin, joita oli PALJON ja jotka kuten sanottua, olivat aivan suolesta. Jo pelkkä useamman ihmisen aikataulujen yhteensovittaminen oli ongelmallista. Takana on, onneksi. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat