Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka tykkäävät Ylen uudesta Koukussa-sarjasta?

Vierailija

Tämä sarja siis kyseessä, http://areena.yle.fi/1-2313985 Katselin ensimmäisen jakson kun se lähetettiin ja ilokseni huomasin eilen, että kaikki loputkin jaksot on näkyvissä. Tulikin sitten katsottua 6 jaksoa putkeen :D
Erityisesti pidän tuossa Matleena kuusniemen roolisuorituksesta.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Juu, kerrankin hyvä kotimainen sarja Yleltä. En ole niistä viimeaikaisista kotimaisista tykännytkään, pl. Tellus.

Vierailija

Todella hyvä. Kaksi viimeistä jaksoa näkemättä. Ennakkomainokset antoi viitteitä mielenkiintoisesta sarjasta ja onhan se sitä. Matleenasta olen aina pitänyt näyttelijänä.

Vierailija

En ole katsonut kuin ensimmäisen jakson, mutta siitä pidin kovasti! Hyvin kuvattu sarja ja pidin kovasti näyttelijöistä. Sarja ei ollut lainkaan niin teennäinen ja huonosti näytelty, mitä kotimaiset sarjat nykyään ovat. Pidin myös siitä, että näyttelijät ovat kokeneita ammattilaisia, mutta eivät niitä loppuunkuluneita jokapaikanhöyliä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut kuin ensimmäisen jakson, mutta siitä pidin kovasti! Hyvin kuvattu sarja ja pidin kovasti näyttelijöistä. Sarja ei ollut lainkaan niin teennäinen ja huonosti näytelty, mitä kotimaiset sarjat nykyään ovat. Pidin myös siitä, että näyttelijät ovat kokeneita ammattilaisia, mutta eivät niitä loppuunkuluneita jokapaikanhöyliä.

Tuosta olen vähän eri mieltä. Tai sit mua vaan häiritsee se, että Matleena Kuusniemi on aina jotenkin 'tuollainen' kaikissa rooleissaan. 

Vierailija

Todella hyvä sarja ja luonnollisia näyttelijöitä vaikka osa on melko tuntemattomia suuruuksiakin, kuten esim Nikon roolia näyttelevä poika. Samoin tämä Koden sisko miehineen.

Huomasin kan ilokseni että jaksot on katsottavissa ennakkoon areenassa ja niin koukuttava sarja oli että 7 jaksoa olen jo katsonut. Tulisipa jatkoa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en kannata huumeita. Paska-aiheeseen tuhlattu hyvät resurssit.

Nii just! Paljon paremman sarjan sais sauvakävelylenkistä pururadalla, fitneksestä ja chia-siementen syömisestä tai koko perheen sieniretkestä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nii just! Paljon paremman sarjan sais sauvakävelylenkistä pururadalla, fitneksestä ja chia-siementen syömisestä tai koko perheen sieniretkestä!

:D

Vierailija

Minä katsoin koko sarjan, vaikka en juuri tykännyt. Traileri antoi sarjasta paljon kiinnostavamman kuvan. Kode oli söpö, niin ei voinut jättää kesken. Rakkaustarina oli epäuskottava, enkä aistinut pariskunnan välillä yhtään mitään missään vaiheessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulisi jatkoa, jäi niin kesken asiat.

Just katoin kaikki jaksot. Todella hyvä kotimainen. Loppu jäi vaan liian avoimeksi. Mitä tapahtui? Lähtikö Krista vai jäikö? Entä saiko Oskari rangaistuksen virkavirheestä/peittelystä??

Vierailija

Aiheen vierestä mutta jospa joku kotimaisen viihteen seuraaja tietäisi! Onko kukaan kuullut, onko aikaisemmin tällä kanavapaikalla näytetylle syke-sarjalle tulossa jatkoa? Oli niin huippu sarja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat