Miksi naiset eivät myönnä seksuaalista valtaansa?

Vierailija

Keskitasoinen nainen
-Erinomaiset mahdollisuudet saada seksiä alemman tasoisilta.
-Erinomaiset mahdollisuudet saada seksiä oman tasoisilta.
-Hyvät mahdollisuudet saada seksiä korkeamman tasoisilta.

Keskitasoinen mies
-Välttävät mahdollisuudet saada seksiä alemman tasoisilta.
-Heikot mahdollisuudet saada seksiä oman tasoisilta.
-Surkeat mahdollisuudet saada seksiä korkeamman tasoisilta.

Keskitasoisen naisen ei tarvitse montaa suoraa yritystä tehdä, kun seksiä irtoaa. Keskitasoisen miehen tehdessä saman häntä katsotaan säälivästi.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

En todellakaan ymmärrä edes sitä, miten tuo taso määritellään, tai mitä ihmeen valtaa minulla olisi. Puutteessa olen ollut jo yli kymmenen vuotta, eikä minulle kukaan ole tullut koskaan mitään ehdottelemaan, enkä itsekään ikinä uskaltaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja miksi tämä pitäisi myöntää. Johan sen kaikki tietää että mies kuin mies on pillun vietävissä. Ei ole naisten vika ei.

No ei todellakaan. Väkevänhajuinen ruttuinen limakolo, hyi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ymmärrä edes sitä, miten tuo taso määritellään, tai mitä ihmeen valtaa minulla olisi. Puutteessa olen ollut jo yli kymmenen vuotta, eikä minulle kukaan ole tullut koskaan mitään ehdottelemaan, enkä itsekään ikinä uskaltaisi.

Oletko ollut neljän seinän sisällä nämä kymmenen vuotta? Miksi et etsi netistä seuraa? Nainen on netissä vielä paremmassa asemassa, mitä oikeassa elämässä. Yhtä naista kohti on kymmeniä miehiä.

Vierailija

Kyllä minä uskon että noin on, jos puhutaan pelkästä seksistä. Silloin harvoin kun olen baarissa käynyt, on seksiseuran vonkaajia riittänyt, vaikka ulkoisesti tuskin olen edes keskitasoinen (olen läski). 

Mutta mitäpä iloa tästä sitten on, koska harva meistä naisista haluaa tuollaista pelkkää seksiä joidenkin baarimiesten kanssa. Itse en edes pystyisi yhdenillan suhteeseen, ajatuskin edes riisumisesta minulle täysin vieraan miehen edessä tuntuu mahdottomalta. Täytyisi juoda koomakänni että siihen pystyisin, mutta sellaista en halua. 

Se mikä meille naisille on useimmille tärkeää on että kuinka helppoa tai vaikea aon löytää vakituinen, hyvä parisuhde. Useimmat haluavat löytää vieläpä sellaisen, johon voisi lapsiakin tehdä jossain vaiheessa. Tällaisen suhteen löytäminen naiselle taas ei ole mitenkään helppoa, varsinkaan jos ei ole kaunis, nuori ja hoikka.

Vierailija

Aloittaja ei ehkä ymmärrä, että keskimääräinen nainen ei ole jo biologiansakaan puolesta samalla tavalla pelkän seksin perään kuin mies. :D

Eli hyvännäköisen naisen päällimmäisin ajatus ei ole: Vou mahtavaa kun saan näin paljon seksiä ihan keneltä vaan haluan!

Siinä missä jollain Bile-Danilla tuo on varmaan aika koko elämää johtava ajatus...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heidän pitäisi myöntää

Koska he väittävät, että tasoteoriat ovat roskaa.

Varmaan keskittyvät mm. panemiseen mieluummin kuin teorioiden myöntämiseen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut neljän seinän sisällä nämä kymmenen vuotta? Miksi et etsi netistä seuraa? Nainen on netissä vielä paremmassa asemassa, mitä oikeassa elämässä. Yhtä naista kohti on kymmeniä miehiä.

En halua etsiä tuntematonta seksiseuraa, ajatuskin tuntuu kuvottavalta. Minun pitää olla mieheen rakastunut tai vähintään ihastunut, eikä sellaisia miehiä ole sattunut vastaan. Yhteen työkaveriin ihastuin aivan järjettömästi, mutta en usko että hän haluaisi minua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat