Milloin laitat jouluvalot sisälle ja ulos?

Vierailija

Mä ajattelin osan valoista tänään ulos laittaa.

Kommentit (14)

Vierailija

Ulkovalot laitetaan tänä viikonloppuna. On niin älyttömän pimeää.

Varsinaiset jouluvalot sisälle, eli kyntteliköt ym. laitan vasta vähän myöhemmin.

Vierailija

Minäkin meinasin tänään laittaa. En ajattele niitä jouluvaloina, vaan kausivaloina. Nyt on niin pimeää, että valoilla saa edes jotain ilmettä ulos.

Varsinaiset jouluvalot sun muut tilpehöörit saa odottaa joulukuuhun.

Vierailija

Meillä ei ole jouluvaloja, vaan pihavaloja, joita on ripustettu puuhun yms. ja ulkona syttyi viime viikonloppuna ajastimen kanssa, sisällä on osa vastaavista sisävaloista palanut jo elokuusta.

Vierailija

Sisälle on laittanut ekana adventtina ja silloin uloskin. Mutta tuonne ulos olen ajatellut laittaa jo nyt, on niiiiiiin pimeää. Sisävalot pakkaan kaappiin loppiaisena, ulkovalot ovat olleet tuonne tammikuun loppuun.

Vierailija

Äh, tänä vuonna ei kiinnostaisi yhtään viritellä valoja tai edes kynttilöitä. Jotenkin potuttaa koko syksy ja tuleva talvi. Yleensä polttelen kynttilöitä jo syyskuussa. Kai me joskus joulukuun alussa viritetään valot ulos, siis sellaiset kaamosvalot. Olis jo kevät! !

Vierailija

Muutin 3kk sitten parvekkeelliseen kerrostaloasuntoon ja eilen katselin kaupasta valoja parvekkeelle, mutta huonolla menestyksellä.

Ei ollut mitään "hienoa" mistä olisin tykännyt, ei edes vaikka olisin 50e maksanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muutin 3kk sitten parvekkeelliseen kerrostaloasuntoon ja eilen katselin kaupasta valoja parvekkeelle, mutta huonolla menestyksellä.

Ei ollut mitään "hienoa" mistä olisin tykännyt, ei edes vaikka olisin 50e maksanut.

Taitaa olla kyseessä klassinen mahdottomilla vaatimuksilla valo-ostoksille lähtenyt av-shoppailija. Kaupathan ovat pullollaan valoja ja minulle ainakin tuottaa pikemminkin vaikeuksia valita kaikista vaihtoehdoista.

Vierailija

Joulukuussa viikko-pari ennen joulua. Mutta kynttilät on palaneet lyhdyissä jo...

Jouluvalot ilman lunta näyttää nuijilta by the way...

Vierailija

Jouluun on vielä 7 viikkoa aikaa, ihmiset. Älkää nyt kiirehtikö. Säästetään joukolla sähköä. Sammutakaa ainakin yöksi ne valot jotka olette jo laittaneet, kiitos.

t. pimeää rakastava ja valosaastetta inhoava

Vierailija

Mulla on ollu jo pari viikkoa kahdessa ikkunassa sellaiset tähtirimpsuvalot. Tänään laitoin lisää valoja, kahteen ikkunaan pyöreä rautalanka kranssi joihin kieputin valosarjan. Ulkona on neljä lyhtyä, parvekkeen reunaan ja etuterassille viritän ulkovalot ihan lähipäivinä. Kaikki valot ovat samaa lämpimänvalkoisen sävyä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat