Miten suhtautuisit tälläiseen naiseen?

Vierailija

Jos huomaisit että miehesi ja kaverisi selvästi flirttailevat keskenään (jopa niin että miehesi olisi se "pahempi" tapaus) niin miten suhtautuisit kaveriisi? Kaveri selvästi nauttii tästä miehen huomiosta, mutta ei varmasti tekisi mitään ylilylntiä koska on itsekin naimisissa. Miten suhtautuisit mieheesi? Itse en ole kukaan tarinan henkilöistä, mutta sivustaseuraaja. Tämä vaimo nimittäin suhtautuu kaveriinsa hyvin rennosti ja pitää jopa parhaana ystävänään, vaikka miehensä näyttäisi olevan ihan kuumana tuohon kaveriin. Itse olisin varmaan aika mustasukkainen tuossa tilanteessa!

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Jaa'a. Hyvän maun sisällä olis ok ja jos ei tapahtuisi jatkuvasti.
Mun mielestä on kivaa, että mun paras kaveri ja mies tulevat hyvin toimeen, mutta jos oiken kunnolla flirttailisivat, niin voisin vetää herneet nenään.

Vierailija

Tätä on jatkunut jo aika kauan ja tekisi mieli ravistella ystävääni että tajuaisi että tämä yhteinen kaverimme ei yhtään pistä vastaan miehen flirtille vaan innostuu siitä. Toisaalta en ottaisi asiaa mielelläni edes puheeksi kun voihan olla että ystäväni on ihan sokea koko hommalle... Taidan olla mustasukkainen siitä että hänestä tämä nainen on niin kiva ja mukava vaikka muiden silmiin on hirveä vamppi vaikka on itse naimisissa. Ap

Vierailija

No, mäkin olen varmaan tällanen nainen. Ja mulla on asenne "pidä ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä". Tämä nainen on ehkä yksi ilkeimmistä tuntemistani ihmisistä ja flirttailee kaikille muiden miehille ja onhan tämä nainen kuuma. Mutta mieheni on mulle myös sanonut, että tämä nainen on mukava, mutta ei voisi ikinä asua hänen kanssa, hyvin hankala puolisona. Ja tiedän, ettei tämä nainen halua meidän perhettä rikkoa. En kauheasti mieti sitä asiaa, mutta kyllähän se haittaa jossain kun nähdään ja nään selvää kemiaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on kivaa, että mun paras kaveri ja mies tulevat hyvin toimeen, mutta jos oiken kunnolla flirttailisivat, niin voisin vetää herneet nenään.

Jos flirttaillaan baarissa tuntemattomille tai kahvitauolla työkavereille, niin sitähän puolustellaan useimmiten harmittomana hauskanpitona ja pienenä piristyksenä arkeen. Miksi siis miehesi ja kaverisi flirttailu olisi sen pahempaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mitään kähmintää tms. en ole todistanut mutta ihan sellaista kuitenkin että mies on kehunut tätä vamppia kauniiksi ja on tälle aina hirveän kohtelias (kantaa tavarat autoon tai avaa ovet ja on jopa valinnut synttärilahjat..) Omaan vaimoonsa suhtautuu aika tylysti. Mutta en usko että silti lähtisi pettämään...tällä vampilla on kuitenkin oma mies ja vaikuttavat ihan onnellisilta. Mutta lähtee siihen flirttiin aina mukaan. Mikäs siinä kun on hyvännäköinen blondi ja kaiken lisäksi tosi iloinen ja hauska seuraihminen..mut mä en kyllä kestäisi jos oma mies alkais aina sen seurassa puhua jotain pikkutuhmia.

Vierailija

Röyhkeää yrittää vietellä kaverin mies. Jos tekee tuota kaikille varatuille miehille, niin varsinainen nart tu . Mikä mättää jos pitää vietellä kaverien ja tuttavien puolisot. Tämän vampin täytyy olla sekopää, idiootti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mitään kähmintää tms. en ole todistanut mutta ihan sellaista kuitenkin että mies on kehunut tätä vamppia kauniiksi ja on tälle aina hirveän kohtelias (kantaa tavarat autoon tai avaa ovet ja on jopa valinnut synttärilahjat..) Omaan vaimoonsa suhtautuu aika tylysti. Mutta en usko että silti lähtisi pettämään...tällä vampilla on kuitenkin oma mies ja vaikuttavat ihan onnellisilta. Mutta lähtee siihen flirttiin aina mukaan. Mikäs siinä kun on hyvännäköinen blondi ja kaiken lisäksi tosi iloinen ja hauska seuraihminen..mut mä en kyllä kestäisi jos oma mies alkais aina sen seurassa puhua jotain pikkutuhmia.

Tää oli siis ap:lta

Vierailija

Oma mies oli aikoinaan silmin nähden ihastunut ystävääni. En ihmettele, koska ystävä on todella kaunis, seksikäs ja vieläpä monella tapaa kiva luonne. 

Kävivät joskus Helsingin yössä bailaamassa ihan luvallani. Mukaavaahan se vain on, jos tykkäsivät toisistaan. En usko, että seksiä oli. Ystäväni välitti miehestäni vain kaveritasolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Röyhkeää yrittää vietellä kaverin mies. Jos tekee tuota kaikille varatuille miehille, niin varsinainen nart tu . Mikä mättää jos pitää vietellä kaverien ja tuttavien puolisot. Tämän vampin täytyy olla sekopää, idiootti

No tätä mieltä mäkin vähän olen..mut miks vaimo suhtautuu naiseen kuitenkin niin luottavaisin mielin? Vai onko niin että ymmärtää että mies on ehkä se syypää? Mä en tietty voi tietää mikä tilanne on sillon kun ovat keskenään ilman meitä muita pariskuntia. Mut aina kun ollaan jossain iltaa istumassa niin kyllä se flirtti alkaa hyvin äkkiä. Tämän vampin oma mies ei taida olla kovin mustasukkainen..varmaan vaan on ylpeä kun nainen revittäisiin käsistä jos päästäisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos huomaisit että miehesi ja kaverisi selvästi flirttailevat keskenään (jopa niin että miehesi olisi se "pahempi" tapaus) niin miten suhtautuisit kaveriisi? Kaveri selvästi nauttii tästä miehen huomiosta, mutta ei varmasti tekisi mitään ylilylntiä koska on itsekin naimisissa. Miten suhtautuisit mieheesi? Itse en ole kukaan tarinan henkilöistä, mutta sivustaseuraaja. Tämä vaimo nimittäin suhtautuu kaveriinsa hyvin rennosti ja pitää jopa parhaana ystävänään, vaikka miehensä näyttäisi olevan ihan kuumana tuohon kaveriin. Itse olisin varmaan aika mustasukkainen tuossa tilanteessa!

Mun mielestä otsikon pitäis olla "miten suhtautuisit tällaiseen aviomieheen?"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oma mies oli aikoinaan silmin nähden ihastunut ystävääni. En ihmettele, koska ystävä on todella kaunis, seksikäs ja vieläpä monella tapaa kiva luonne. 

Kävivät joskus Helsingin yössä bailaamassa ihan luvallani. Mukaavaahan se vain on, jos tykkäsivät toisistaan. En usko, että seksiä oli. Ystäväni välitti miehestäni vain kaveritasolla.

No huh huh. Miten tarina päättyi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No tätä mieltä mäkin vähän olen..mut miks vaimo suhtautuu naiseen kuitenkin niin luottavaisin mielin? Vai onko niin että ymmärtää että mies on ehkä se syypää? Mä en tietty voi tietää mikä tilanne on sillon kun ovat keskenään ilman meitä muita pariskuntia. Mut aina kun ollaan jossain iltaa istumassa niin kyllä se flirtti alkaa hyvin äkkiä. Tämän vampin oma mies ei taida olla kovin mustasukkainen..varmaan vaan on ylpeä kun nainen revittäisiin käsistä jos päästäisi.

Kerro muutama konkreettinen esimerkki. Millä tavalla flirttaavat? Vai luuletko vain?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oho! Mä en kyllä varmasti pystyisi tuohon. Varmaan vihaisin miestäni. Ja kaveriani kanssa vaikka tilanne ei hänen vikansa olisi! Sulla on hyvä itsetunto, mut mä olisin kyllä varmaan heivannut miehen jos olisi lähtenyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No huh huh. Miten tarina päättyi?

Ollaan keski-ikäistytty noista 90-luvun päivistä. Perheinä tapaamme edelleen ainakin kerran kuussa. Ystävälläni siis oli näihinkin aikoihin aviomies, joka suhtautui yhtä vapaamielisesti kuin minäkin. 

Mieheni tunteet ovat varmasti laimenneet, elleivät kokonaan hiipuneet. Eli tarinalla ei ole varsinaista loppua. En tosiaan usko, että ystäväni puolelta koskaan ollut mitään muuta kuin sielujen sympatiaa. Oma mieheni on niin ulkoisesti kuin sisäisesti hyvin eri tyyppinen kuin ystäväni siippa. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat