Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä naisten perustamat ja myymät yritykset?

Vierailija

Verotiedot taas kertoivat mielenkiintoisia faktoja, joista feministit ovat ehkä viisaastikin vaienneet. Ne nimittäin osoittavat kiistatta, että vaikka naiset ovat jo 20 vuotta olleet yliedustettuina yliopistoissa, niin se kirjaosaaminen ei vain näytä realisoituvan minään tuottavana toimintana.

Miehet perustavat firmoja, myyvät ne ja tulevat miljonääreiksi. Naiset samaanaikaan tekevät tuottamatonta, kaavamaista paperinpyörittelyä jossain julkisen hallinnon sektorilla ja kehtaavat vielä valittaa, etteivät tienaa yhtä paljoa kuin Angry birdsien kehittäjät. LOL!

Noh, elämä on, arvon naiset. Naiselle edelleen tänäkin päivänä paras strategia on panostaa hyvään luonteeseen ja ulkonäköön ja iskeä itselleen älykäs start-up miljonääri.

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Noh, elämä on, arvon naiset. Naiselle edelleen tänäkin päivänä paras strategia on panostaa hyvään luonteeseen ja ulkonäköön ja iskeä itselleen älykäs start-up miljonääri.

Hih, tälle oli pakko vähän naurahtaa mutta on siinä jotain perääkin :)) Löysin tälläsen miehen baarissa kaksi vuotta sitten ja nyt on perheenlisäystä tulossa. Koulutukseni ei varmasti ollut syynä miksi kiinnostui niin kaipa mulla on sitten aika kiva luonne ;)

Vierailija

Rakastan tällä palstalla sitä, miten liian hyvin argumentoitu väite yritetään vaieta kuoliaaksi. Tässä jos missä hiljaisuus on myöntymisen merkki! Vähän käy feministejä sääliksi.. eikä ole rasittavaa elää jatkuvien ristiriitojen keskellä? Sitä se teettää, kun todellisuuden haluaa kieltää.

Vierailija

Tein vastaavan aloituksen toissa päivänä. Vastauksia en saanut, vain veetuilua ja miesten syyllistämistä.

Yllättäen ketju on poistettu vaikka se oli asiallinen.

Feministit kieltämässä totuudet...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiselle edelleen tänäkin päivänä paras strategia on panostaa hyvään luonteeseen ja ulkonäköön ja iskeä itselleen älykäs start-up miljonääri.

Sitten kun joku nainen tekee näin, sinä teet aloituksen, jossa moinen toiminta tuomitaan.

Et ole itsekään miljonääri, joten taidat huudella lämpimiksesi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tein vastaavan aloituksen toissa päivänä. Vastauksia en saanut, vain veetuilua ja miesten syyllistämistä.

Yllättäen ketju on poistettu vaikka se oli asiallinen.

Feministit kieltämässä totuudet...

Kyllä tämäkin täältä päivän mittaan poistuu. Mutta onhan se raskasta kun ensin aivopestään siihen, että tytöt/naiset ovat älykkäämpiä ja kaikin tavoin parempia kuin miehet ja sitten aina tasaisin väliajoin tulee tilostaja, jotka todistavat ellei päinvastaista niin ainakin sen, että miehet ovat yhtä älykkäitä kuin naiset.

Vierailija

Onko sinusta vain firmojen perustaminen ja miljonääriksi pääseminen tuottavaa toimintaa? Enkä ole muuten kuullut kenenkään valittavan siitä ettei ns. tavallisessa työssä tienaa samaa kuin jotkut Angry Birdien kehittäjät...

Itse olen nainen, DI, it-alalla, ja pidän itseäni kyllä ihan tuottavana työnantajalleni ja yhteiskunnalle, mutta yritystä en aio koskaan perustaa. Enkä halua edes enempää rahaa, en isompaa palkkaa, saati miljonääriksi. Minulla on nyt jo kaikki mitä kaipaan, en tekisi mitään enemmällä rahalla. 

Vierailija

Voiskohan haaveissa oleva äitiys esimerkiksi vaikuttaa? Ei uskalleta perustaa mitään riskillä vaan halutaan se tylsä, vakaa(hko) työpaikka, josta voi jäädä kohtuu hyvin rahoitetulle äitiyslomalle ja työpaikka jää odottamaan? Tähän toki lisättynä se, että naiset yleensäkin ovat harvemmin johtajia, riskinottajia luonteeltaan.

Olen itse kyllä naisyrittäjä ja äitiyslomalla, mutta hommailen vaan pientä nippelikauppaa ja tienaan pikkurahoja. Koulutuskin tosin on vain yo ja amis.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat