Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kierrekorkkiset maito- ja mehutölkit saa tyhjäksi?

Vierailija

Ei mulla muuta.

Kommentit (11)

Vierailija

Olen minä aina ne yhtä tyhjäksi saanut kuin "vanhanaikaisesti" lipareista avattavat purkitkin. Ihan vaan siis kaatamalla.

Vierailija

Mä aina vähän ravistan sitä purkkia että mahdollisimman paljon tulee ulos, sitten laitan lirun vettä ja ravistan ja kaadan lasiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä aina vähän ravistan sitä purkkia että mahdollisimman paljon tulee ulos, sitten laitan lirun vettä ja ravistan ja kaadan lasiin.

miksi maitoon ja mehuun pitää lisätä vettä liru saadakseen ne ulos? Jugurtin toki ymmärrän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

miksi maitoon ja mehuun pitää lisätä vettä liru saadakseen ne ulos? Jugurtin toki ymmärrän.

Mä lisään jokatapauksessa maitoon ja mehuun vettä, joten kun purkki menee loppuun niin teen sen noin. Jos purkki ei mene loppuun niin lisään hanasta vettä. Mehut on usein niin vahvoja etten tykkää, maitoon lisään muuten vain, säästöä nääs ;)

Vierailija

Kaatamalla sitä ei saa tyhjäksi. Kyseessä on tasakattoinen tölkki, jossa on muovinen kierrekorkki. Äsken revin ne tasakatoksi taitellut reunat ylös, muokkasin tölkin harjakattoiseksi ja leikkasin saksilla toisen kulman auki. Sitten kaadoin tölkkiin jääneen nesteen pois ja katsoin, paljonko sitä oli jäänyt. Tulos: 0,3 dl.

Käytän kyseistä tuotetta n. 2,5 litraa viikossa. Niinpä vuoden aikana menee haaskuuseen 3,9 litraa nestettä, jos en leikkele tölkkejä saksilla auki.

Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat