Hulluks tullukko

Seuraa 
Liittynyt6.11.2015

Olen 19-vuotias naisenalku ja en saanut koko viime yönä unta ja aamulla kävin valvomisen syystä hitaalla ja olo oli odotetustikin sekava ja zombimainen ja refleksit hitaalla. Iltapäivällä pääsin nukkumaan. Makoilin sängyllä aikeissa nukahtaa. Ei ollut paljoakaan vailla nukahtamista, kun yhtäkkiä päässä, tuossa päälaella tuntui kopsahdus/napsahdus. Aika kovaääninen sellainen ja tuntui kuin jokin olisi tippunut päähäni. Säpsähdin, koska luulin, että päähäni putosi jokin ötökkä. Tunne ja ääni siis todellakin olivat sellaisia, kuin ötökkä olisi lentänyt vahingossa sinua päin täysillä. Mitään ökkömönkiäisiä ei tyynyllä tai hiuksissa kuitenkaan näkynyt, vaikka kuinka etsin. Mitä tämä siis oli? Olenko tulossa hulluksi vai onko tämä jokin vaarallinen enne jostakin sairaudesta? Mitään muita oireita ei tullut. Ei pienintäkään päänsärkyä, ei huimausta, ei kihelmöintiä, ei mitään. Ei myöhemminkään ja herättyäni siivosin talon jne ihan normaaliin tapaan. Kehittelikö väsyneet tokkuraiset aivoni itse sellaisen? Juuri kun olin nukahtamassa.

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat