Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisko osti sitten minulle syntymäpäivälahjaksi liskon, en osaa hoitaa

Vierailija

En ole koskaan sanonut haluavani liskoa. Berberinskinkki kyseessä. Pieni 60l terraario tuli mukana muttei kai tuollainen pötkö voi asua noin pienessä? Rahasta ei ole pulaa, voin kyllä ostaa kunnollisen terraarion. Netistä kun ohjeita lukee niin joka sivusto sanoo erilaista. Sirkkoja tuossa nyt on. Mitä kaikkea voin tehdä että liskolla on hyvä olla?

Kommentit (8)

Vierailija

Ihan ensiksi rekisteröidy Herppi.net-sivustolle- keskusteluportaali herppiharrastajille. Siellä kerrot ongelmasi, ja saat taatusti asiantuntevaa apua. Eläinkauppoihin älä luota!!! Niiden osaaminen vaihtelee olemattomasta todella hyvään, mutta aloittelija ei sitä erota. Tuolla Herppi.netissä voit myös myydä liskon, jos haluat. 60-l terraario ei todellakaan riitä, aloitetaan siitä :) Terv. 15 vuotta liskoja harrastanut

Vierailija

Mä sain siskolta ja sen idioottimieheltä kissan lahjaksi. Teen matkatyötä ja vasta vähän ajan päästä tajusin he halusivat tulla mun luo kissanvahdiksi. Asun paljon kivemmassa, isommassa asunnossa ja minulla on mm eletroniikkaa mistä siskoni poikaystävä vain haavelee.

Yhden ainoan kerran pyysin heitä asunnonvahdiksi, tai en pyytänyt, vaan he itse tarjoituivat, kun lähdin viikoksi etelään.

Sanoi ettei tarvitse,koska minulla ei ollut mitään mikä ei olisi pärjännyt viikon. No, annoin avaimet ja hetihän oli bileet pidetty, sain varoituksen ja paljon tavaraa oli varastettu. Tein rikosilmoituksen, mutta eihän näiltä mitään saatu ja siskoni mielestä oli niin noloa, kun joutuivat käymään poliisilaitoksella.

No, kissa tuli lahjaksi ja kieltäydyin ottamasta vastaan sitä.  Niin helppoa.

Nyt sitten sisko laittaa viestiä tarvitsee rahaa kissanruokaan, kissa kun on mun. En vastaa näihin viesteihin.

Palauta lisko, tee kaikille, myös liskolle palveluksen.

Vierailija

Olisiko kamala ajatus jos ostan pötkylälle kunnon terraarion ja ruuat? Ei minulla ole mitään liskoja vastaan. Herppi.netissä on entinen työpaikkakiusaajani joten sinne en kirjoita.

aP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisiko kamala ajatus jos ostan pötkylälle kunnon terraarion ja ruuat? Ei minulla ole mitään liskoja vastaan. Herppi.netissä on entinen työpaikkakiusaajani joten sinne en kirjoita.

aP

Kai sä voit jonkunlaisen nimimerkin kätkössä sinne kirjoitella?

Samalla voit kiusata kiusaajaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat