kanta-astujat

Vierailija

Ai että ottaa päähän tuo naapurin kanta-astuja. JUMPS-TUMPS-TUMPS-TUM-TUM sieltä vain kuuluu säännöllisin väliajoin. Yöllä vissiin heräilee vessaan tai jääkaapille kun TUMPS-TUMPS-TUMPS vain kuuluu.
Mikä ajaa ihmisen kanta-astujaksi? Oletko sinä kanta-astuja?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset on kanta-astujia.

Ei todellakaan ole. Tämä tapaus sen sijaan taitaa juntata menemään oikein puukengät jalassa ja kiusallaan.

Vierailija

Se on vittuuntunut teihin jostain. Oletko kenties parveketupakoitsija? Tiedän pari kaveria jotka kävelee kotona ryskäen ku niiden naapurit on ihan karseita.

Vierailija

En ole kanta-astuja, olen poikkeus ihmiskunnassa. Olen kärkiastujä, kauniit varpaat edellä kävelen, kotona ja maailmalla. Oletteko tavanneet? Hittoon koko ihmiskunnan kanta-astujat!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole. Tämä tapaus sen sijaan taitaa juntata menemään oikein puukengät jalassa ja kiusallaan.

On, ihminen kävelee niin että maahan osuu ensin kantapää, eikä varpaillaan kuten esim. kissat. Kantapäillä tahallaan tömistely on sitten asia erikseen, mutta normaali kävely sallittakoon kaikille.

Vierailija

Hahaa, luulin että ketjun aiheena olisi joku mies, jolla on todella paljon lapsia :D Vasta kommentteja luettuna tajusin, että ehkei sittenkään...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On, ihminen kävelee niin että maahan osuu ensin kantapää, eikä varpaillaan kuten esim. kissat. Kantapäillä tahallaan tömistely on sitten asia erikseen, mutta normaali kävely sallittakoon kaikille.

Normaali kävely todellakin sallittakoon. Kanta-astujilla se kävelyn rytmitys ja ponteva junttaaminen tuottaa sen töminän ja se ei ole normaalia kävelyä.

-ap

Vierailija

En onneksi enää asu kanta-astujan alakerrassa. Sekin tuli koettua kerran. Koko ikäni olen kerrostaloissa asunut ja en kyllä kauheen helposta häiriinny.. Mutta tämä. En käsitä miten se siinä onnistui mutta kuului vaan se hemmetin töminä ja tuntu että taulut täris ja hyvä ettei laasti irronnut katosta. Teki mieli lahjoittaa sille jotkut tossut käytettäväks kotona.

Vierailija

mun kaveri on kanta-astuja ja häpeän aina kun hän on meillä kylässä että alakerran naapuri luulee että se olen minä:(

joskus sanon hänelle että älä tömistele mutta näyttää loukkaantuvan siitä... ja sitten ylinäyttelee sellaista hiipimistä että "ai näinköpitäisi??" = ei ilmeisesti osaa kävellä normaalisti. 336

Vierailija

Äitini pitää kantapäittensä kanssa aika kovaa meteliä. Voin kertoa, että menee välillä hermo. Itse jos astuisin sillä tavalla (olen kokeillut), niin kantapäät olis jatkuvasti kipeänä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat