"Jos Kalle hyppää vieraissa, se ei ole minulta pois"
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/riina_maija_pala…
"Mies on eläin, joka saalistaa. Leijona, joka köllii tasangolla, miettii välillä, että nyt tekee mieli ja lähtee metsästämään"
Viimeinkin joku nainen on ymmärtänyt oleellisen
Kommentit (31)
No jos tuollainen avoin suhde on molemmille ok, niin keltä se on pois?
Vierailija kirjoitti:
No jos tuollainen avoin suhde on molemmille ok, niin keltä se on pois?
Kateellisilta ?
Luin jutun.
Aika lailla vääristelyä tämä ketju.
Tässä ketjussa ilkeys on pääosassa.
Onpa paljon kateellisia taas liikkeellä. Pitäiskö hänen todella jättää miehensä syrjähypyn vuoksi?
Se taitaa eniten harmittaa että hänellä on rahaa eikä pakko raataa jossain siivoushommissa aamusta iltaan.:) tuskin ne teidän miehetkään niin herkkuja ovat!!
Jotenkin haiskahtaa, että Kallella on ollut seikkailuja myös viime aikoina, eikä pelkästään 4 v. sitten. Onkohan joku tyrkky uhkaillut antaa Seiskaan haastattelun, koska itse ovat nyt noin innokkaita selostamaan asioitaan. Haluaisin kuulla myös Kallen mielipiteen, jos vaimo ottaisi baarista pari miestä mukaansa.
Miten pettävästä miehestä voisi olla kateellinen? :O Tuohan on vain pohjattoman surullista, mutta ehkä se raha ja harrastukset tuovat sen onnen, erilaisiahan me ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on että toista ei voi estää pettämästä jos on pettääkseen. Ellei sitten sido raudoilla seinään ja istu itse 24/7 vieressä vahtimassa.
Mutta se on varma että satuttaa ihan pirusti kun saa tietää puolison pettäneen. Ensimmäisellä kerralla sitä on lähes shokissa, tuntuu että elämä romahtaa. Jos puoliso on sitä lajia joka juoksee jatkuvasti vieraissa, jossain vaiheessa on (oman itsensä vuoksi) pakko luovuttaa. Silloin sitä alkaa selittelemään itselleen juuri niin kuin Palanderin vaimo. Taloudellinen riippuvuus on monesti se syy pysyä liitossa.
Tässä vaiheessa nukkuisin jo omassa lukitussa makkarissa yksin. Ei enää keskinäistä seksiä, vaan sopimus, että itsekin voin pettää halutessani. En tietenkään pettäisi kostoksi, mutta ainakin mies vois miettiä, jos tulisi joskus tyhjään kotiin, että saakohan muija munaa just nyt? Fair play
Minä kokisin kyllä, että puolisoni pettämiset ja naisseikkailut ovat minulta pois. Pelkäisin tauteja, aviottomia lapsia, jotka vaatisivat osansa meidän yhdessä ostetusta omaisuudesta ja omien lasten ihmettelyä. Olohuoneessa olisi virtahepo, koska lapset ovat lukutaitoisia ennemmin tai myöhemmin ja tuollaiset naisseikkailut ovat mukavaa riepoteltavaa lehdissä.
En ikinä haluaisi antaa lapsilleni sitä käsitystä, että naiset ovat kulutustavaraa, joiden käyttö ei ole keneltäkään pois. On se pois. Se on pois ajankäytöstä perheen kanssa, se on pois luottamuksesta, parisuhteesta ja turvallisuudentunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä kokisin kyllä, että puolisoni pettämiset ja naisseikkailut ovat minulta pois. Pelkäisin tauteja, aviottomia lapsia, jotka vaatisivat osansa meidän yhdessä ostetusta omaisuudesta ja omien lasten ihmettelyä. Olohuoneessa olisi virtahepo, koska lapset ovat lukutaitoisia ennemmin tai myöhemmin ja tuollaiset naisseikkailut ovat mukavaa riepoteltavaa lehdissä.
En ikinä haluaisi antaa lapsilleni sitä käsitystä, että naiset ovat kulutustavaraa, joiden käyttö ei ole keneltäkään pois. On se pois. Se on pois ajankäytöstä perheen kanssa, se on pois luottamuksesta, parisuhteesta ja turvallisuudentunteesta.
Totta. Kyllä se on jostain pois kun puoliso on vieraissa. Jos ei muusta niin perheen yhteisestä ajasta.
Lisäksi minua ällöttää (joo, vahva sana mutta totta) miten Riina-Maijan mukaan Kalle palvoo maata vaimonsa jalkojen alla, vaalivat parisuhdeaikaa yhdessä miehensä kanssa ja Riina-Maija tahtoo pitää suhteen yhtä salaperäisenä kuin suhteen alkuaikoina. En ensinnäkään ymmärrä miten pystyvät kehuskelemaan parisuhteella samassa haastattelussa kun toteaa että joo, ukko on pettänyt. Toisekseen en ymmärrä miksi suhde täytyy pitää "yhtä salaperäisenä kuin seurusteluaikoina". Minä näen oman parisuhteeni hyvänä juuri siksi että voin olla oma itseni juuri tällaisena kuin olen. Ei tarvitse pelailla ihme pelejä pitääkseni miehen mielenkiinnon yllä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015110520616649_vi.shtml
Mäki olisin halunnut tietää, mitä aviomies olisi mieltä, jos vaimo hyppäisi vieraissa? Kai se hänellekin on ok, kun kerran itse harrastaa..
Lapset luultavasti hoitaa lastenhoitaja yms.
Minulle tuli tuosta Veitolan ohjelmasta mieleen, että tuossa on win-win pariskunta? Mikäs sen parempaa. Minäkin olisin onnellinen heppojen kanssa Espanjassa.