APUA! Mistä näen, teinkö vahingossa kaveripyynnön facebookissa?

Vierailija

Selasin ja nukahdin ja sormi töksähti johonkin kohtaan. Miten voin tarkistaa? En osaa...

Kommentit (10)

Vierailija

Ko. henkilön sivulta (onko add friend vai pending request vaimitänenytoli, vihreä palkki kuitenkin, jos ET ole pyytänyt kaveriksi) tai sieltä activity logista (se, missä lukee kaikki mitä olet facessa tehnyt).

Vierailija

Mulle on käyny vahingossa tälleen useita kertoja! Myös silloin, kun oon näprännyt puhelimella facesivuja ja instagramia. Sormi on jumahtanut liian pitkäksi aikaa näyttöön tai sivu on ladannu ja heilahtanu, jollon friend request on lähtenyt. Kamalan noloa kyllä!

Vierailija

Kaveripyyntöä ei ilmeisesti sitten pysty peruuttamaanmaan, kun se kerran on matkaan lähtenyt? Mulle tuli kaveripyyntö etäisesti tutulta ihmiseltä äskettäin, vähän ihmettelin kun ei kuitenkaan varsinaisesti tunneta. Odottelin vähän, että lähettäjä olisi voinut perua pyynnön jos se oli virhe, mutta hyväksyin sitten. Kas kummaa, ko. henkilö katosi kavereistani välittömästi...

Noloa ja typerää. Aiheuttaa aivan turhaa hankaluutta.

Vierailija

Sattunut mullekin pari kertaa puhelimella facea selatessani. Kerran tuli viesti, jossa kysyttiin mistä tunnetaan - ei auttanut kun vastata ja kertoa että sori, taisin iltasella vahingossa  osua add friend kohtaan kun nukahdin kesken kommenttien lukemisen. :=) Onhan toi vähän noloa, mut joskus vaan satuu vahinkoja :)

Vierailija

Pystyy sen peruuttamaan jos huomaa, itse huomasin viimeksi vasta kun kaverin kaveri hyväksyi pyynnön.
Selitin että puhelin teki omiaan ja poistin kavereista, kun mietin että mitäpä minä ventovieraita kavereiden tuttavia siellä pitäisin, noloa kai se sekin olisi.

Vierailija

Voit tarkastella lähettämiäsi kaveripyyntöjä seuraavasti:
1Napauta =
2Valitse Sovellukset-osiossa Etsi kavereita.
3Valitse Pyynnöt.
4Napauta -kuvaketta Kaveripyynnöt-kohdan oikealla puolella > Näytä lähetetyt pyynnöt.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat