Moniko täällä leikkaa itse hiuksensa?

Vierailija

Minä, syynä rahan ja ajanpuute, sekä ainakin aina saan sellaiset kuin haluankin(ainakin toistaiseksi).

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Minä.

En näe syytä maksaa 25 euroa siitä hyvästä, että vähän napsaistaan kuivia latvoja pois. Mies osaa tehdä sen myös ja täysin ilmaiseksi.

Vierailija

minä leikkaan oman perheen hiukset, myös omani

tosin me ollaan räjähtäneen hipin näköisiä ihan kaikki, ei mitään "kampausta" kellään mikä vaatisi trimmausta.

Vierailija

Samoin. Mulla on ollu sama tyyli jo vuosikaudet eikä oo niin justiinsa onko latvat ihan saman pituiset
Joskus haluais leikkauttaa mutta on se kallista eikä lopputulos oo läheskään aina ollu mieleinen
.

Vierailija

Kampaajat ovat olleet mun kokemuksen mukaan suurelta osin niin surkeita ja kalliita Suomessa, että opettelin leikkamaan itse hiukseni sellaisiksi kuin haluan, ilmaiseksi ja ilman ajanvarausta. Mulle ei enää tulla tuputtamaan myrkkyjä, tai ylihinnoiteltuja tuotteita, eikä valiteta että mun maailman helpoimmat paksut ja suorat hiukset ovat "vaikeat ja hankalat".  Jos leikkaus ei onnistu, vika ei ole asiakkaan hiuksissa vaan ihan jossain muualla.

Vierailija

Käyn kampaajalla n. kerran vuodessa, muuten leikkaan itse tai pyydän äitiä/isää/kaveria/miestä avuksi. Pitkiä ja terveitä hiuksia nyt ei tarvitse niin tiheään leikata ylipäätään, mutta jos raaskisin maksaa, kävisin mielelläni kampaajalla hivenen useammin, ehkä kaksi kertaa vuodessa. Toisaalta kun en enää vaihda mallia tai väriä, pelkän latvojen katkaisemisen takia tuntuu myös vähän turhalta mennä kampaajalle. 

Vierailija

Miten te saatte leikattua itse hiuksenne?
Mulla olkapäälle enkä mitenkään saa pidettyä päätä ja käsiä samassa asennossa niin, että saisin latvat saman pituisiksi.

Vierailija

Minä! Pitkät luonnonkiharat hiukset, joten ei ole niin justiinsa. Itse tiedän paremmin kuin mikään kampaaja, mistä kohtaa hiukset kihartuu mitenkin ja kuinka minä niitä yleensä pidän. Siispä itse osaan ne parhaiten leikatakin. Kampaajalta en ole koskaan saanut imartelevaa leikkausta, joten ihan turhaa rahanmenoa ja ajanhukkaa.

Vierailija

Koneella kaikki vaan pois pari kolme kertaa vuodessa. En hiero minkäänlaisia aineita päähäni vaan vedellä pesen. Eikä takuulla ole hilsettä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten te saatte leikattua itse hiuksenne?
Mulla olkapäälle enkä mitenkään saa pidettyä päätä ja käsiä samassa asennossa niin, että saisin latvat saman pituisiksi.

Miksi ne pitää olla samanpituisia? Leikkaan tyttöystävälle aina sellaiset tosi makeat puolipitkät hiukset jotka aaltoilee ja sahalaitailee, eikä mikään täysin mene tasan. Ei tietysti välttämättä käy kaikille.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat