Olen sivistynyt luuseri - siis hyvin poikkeuksellinen tapaus

Vierailija

Olen nauttinut aikuisiästä jo hyvin pitkään, mutta minulla ei ole ammattia ja työtönkin olen ollut suurimman osan ajastani. Mnkäänlaista sosiaalista elämää ei myöskään ole, varallisuudesta puhumattakaan. Siitä huolimatta olen suhteellisen älykäs, pukeudun niin kuin sivistyneen ihmisen oletetaankin yleensä pukeutuvan ja minulla on keskivertoihmistä parempi sivistystaso.

Nautin tästä poikkeuksellisuudestani! Olisi tylsää olla hyvin pärjäävä ja sivistynyt, semmoisiin törmää hyvin usein. Uskon, että ajatteluni on myös syvällisempää kuin "tavallisen" sivistyneen, sillä kohtaan elämässäni enemmän vastoinkäymisiä. Kun kaikki sujuu leikiten, ajattelu saavuttaa päätepisteensä. Suurta kärsimystä ja vääryyttä kokeneena minun on helppo kyseenalaistaa näkemykseni ja vähäinen kunnioitus ja arvostus itseäni kohtaan saa minut usein tunnustamaan olleeni väärässä. Menkääpä sanomaan suuren egon omaavalle ihmiselle, että tämä on väärässä, niin saatte avokämmenestä!

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen mokoma.

Hienoa etten olekaan yksin. Tämä on vähän kuin Maan ulkopuolisen elämän löytäminen.
Ap

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Jokaisen on kyllä helppoa kutsua itseään sivistyneeksi ja älykkääksi. Ilman näyttöjä se on pelkkää sanahelinää. Itse en siis kutsu itseäni oikein miksikään, koska omat sanat ovat halpoja.

-Mies 29v + 1v-

Aloitukseni onkin pelkkää sanahelinää, en oikeasti pidä itseäni sivistyneenä. Siihen kuitenkin tähtään, vaikken kyseistä tilaa varmaan ikinä saavutakaan.
Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat