Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä päiväkodin täytyisi tässä tilanteessa tehdä?

Vierailija

Lapsi kaatuu pihalla ja huuli aukeaa pahan näköisesti, niin pahasti että tarvii lääkärin hoitoa.
Viekö tädit lapsen päivystykseen/ soittavatko äidin viemään?
Ystäväni haki lastaan tarhasta ja siellä ilmoitettiin lapsen olevan päivystyksessä. Ei äidille ilmoitettu mitään.

Kommentit (5)

Vierailija

Olen vienyt kerran lapsen päivystykseen. Vanhemmille yritin soittaa, mutta kumpikaan ei vastannut puhelimeen.

Vierailija

Siis tottakai viedään päivystykseen tai soitetaan se ambulanssi jos tarve on. vai meinasitko että soitetaan äidille joka tulee 45min ajomatkan takaa töistä tarhalle ja sitten itse ottaa lapsen kyytiin ja vie lääkäriin tai itse soittaa ambulanssin. Varmasti tämä äiti saa selvitettyä kun järkytysestään pääsee että mitä on tapahtunut, onko hoitohenkilökunta yrittänyt tavoittaa äitiä, olisko se juuri tapahtunut niin ettei ehditty vielä soittaa vai oliko niin että todella unohtivat soittaa. Miksi sitä täältä kysellään eikä tuolta hoitohenkilökunnalta, ei me tiedetä olosuhteita.

Vierailija

Kyllähän ne varmaan ilmoittelee heti kun ehtii, mutta jos tilanne on paha ja yksi hoitaja siitä joutuu lähtemään lasta viemään päivystykseen niin en odota että meidän päiväkodista ilmoitettaisiin. Heille jää niin suuri hoitajavaje. Toki se hoitaja joka lähtee päivystykseen voisi soittaa. Tässä ap:n tapauksessa tilanne on ollut varmaan tuorehko, koska lapsi on ollut edelleen päivystyksessä. Minusta todellakin parempi jos päiväkoti vie, sillä itsellä ja miehellä kestää lähes tunti siihen että ehditään päiväkodille ja siitä vielä sitten päivystykseen, ehtii lapsi olla tuskissaan pitkään.

Vierailija

Meidän lapselle on kaksi kertaa käynyt päiväkodissa paikkaamista vaativa haaveri. Joo, on melko liikkuvainen ja nopea lapsi...

Ensimmäisellä kerralla oltiin miehen kanssa molemmat sen verran kaukana kotipaikkakunnalta että päiväkodin tädit käyttivät päivystyksessä, minä lähdin ajelemaan heti kyllä kohti kotipaikkakuntaa mutta olivat jo ehtineet käydä niin hain sitten lapsen kotiin päiväkodista.

Toisella kerralla mies kävi hakemassa lapsen päiväkodista ja vei päivystykseen, tulivat sieltä sitten kotiin suoraan.

Vierailija

Ensisijaisesti soitetaan vanhenmille miten halutaan toimittavan, mutta vanhempia on niin pirun vaikea tavoittaa, että itsehän sitä pitää lähteä viemään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat